На "мовний конфлікт" у MсDonalds відреагував радник Президента

На "мовний конфлікт" у MсDonalds відреагував радник Президента

4090
Ukrinform
Клієнт завжди правий, і з ним треба говорити його мовою, тим більше, коли йдеться про українську в Україні.

Так написав у Facebook, коментуючи відмову волонтеру в обслуговуванні українською мовою в харківському McDonald's, радник Президента України Олег Медведєв.

"Клієнт завжди правий, і з ним треба говорити його мовою, тим більше, коли йдеться про українську в Україні ... У ситуацію має втрутитися українське представництво MсDonalds, адже ... заміри харківського ресторану суперечать мовній політиці Mс в Україні", - написав Медведєв.

Раніше в Facebook з'явилося повідомлення волонтера Марини Хаперської про те, що її відмовили в обслуговуванні українською мовою в McDonald's біля станції метро "Наукова".

"Працівники відмовляються обслуговувати українською мовою відвідувачів, ігноруючи статтю 10 Конституції України та статтю 4 Закону України "Про захист прав споживачів", згідно з якою громадяни мають право на отримання доступної інформації. В моєму випадку доступна інформація може бути тільки державною мовою, тому що мовами нацменшин я володію погано", - написала Хаперська.За її словами, менеджер цього закладу у відповідь на зауваження волонтера сказала, що в них працює багато білорусів, і вони не зобов'язані знати українську мову.В офіційній відповіді адміністрації ресторану, на що посилається Хаперська, йдеться: "... Конституцією України передбачено, що не може бути привілеїв чи обмежень за мовними або іншими ознаками. Таким чином, ми однаково толерантно ставимося до мовних уподобань наших відвідувачів і працівників".


Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-