У Києві поменшає вуличної реклами - на вимогу ЮНЕСКО

У Києві поменшає вуличної реклами - на вимогу ЮНЕСКО

Укрінформ
ЮНЕСКО вимагає у Києва звільнити буферну зону від зовнішньої реклами.

Про це розповів заступник голови КМДА Олексій Резніков, повідомляє прес-служба мерії.

"У тексті резолюції з’явилося суворе попередження ЮНЕСКО про те, що в буферній зоні не повинно бути зовнішньої реклами. І ми будемо приводити територію у відповідність до вимог організації", - заявив Резніков.

Він нагадав, що триває обговорення проекту змін до Концепції розміщення зовнішньої реклами. Концепція включатиме, серед іншого, уточнення дозволених та заборонених форматів конструкцій та їхніх розмірів, схеми розміщення реклами на території міста, буде приділено увагу безпеці пішоходів – рекламні конструкції не повинні перешкоджати пішохідному руху.

Відтак відстань між сіті-лайтами буде не меншою, ніж 40 метрів, а між білбордами – 150 метрів. Це тягне за собою скорочення кількості видів конструкцій. Увагу приділять і медіафасадам – така реклама не повинна засліплювати людей і не повинна працювати вночі (з 22:00 до 7:00).

Резніков також зауважив, що такий вид носіїв, як троли (рекламна розтяжка) та холдери, взагалі будуть заборонені.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-