Громадське заперечує причетність до скандального репортажу

Громадське заперечує причетність до скандального репортажу

712
Ukrinform
Громадське заявило про необґрунтованість звинувачень на адресу редакції з боку прес-центру АТО щодо оприлюднення відео, на якому можна ідентифікувати позиції українських військових.

Про це у п'ятницю повідомила у Фейсбук виконавчий директор Громадського телебачення Катерина Горчинська.

«Громадське не поширювало фото з бойових позицій українських військових – ані через власні платформи, ані через особисті сторінки журналістів у соцмережах», - написала вона.

Натомість, за словами Горчинської, Громадське протягом двох діб свідомо не повідомляло про загибель військових, свідками якої стали їхні журналісті.

«Ми чекали доки про це будуть поінформовані їхні рідні, а імена загиблих будуть опубліковані офіційно», - заявила виконавчий директор.

Що ж до матеріалу «Новой газеты», яка начебто поширила цей контент Громадського, Горчинська стверджує – це якраз їх матеріал. Громадське, мовляв, до нього стосунку не має.

 «Напередодні, 7 липня «Новая газета» опублікувала власний матеріал та відеосюжет на власному сайті. Громадське не має жодного стосунку до публікації «Новой газеты» і ознайомилося з нею так само, як і інші користувачі», - каже Горчинська.

Відтак, редакція Громадського вважає заяву прес-центру АТО непорозумінням, закликає разом розібратися у ситуації та відмовитися від необґрунтованих обвинувачень.

Як повідомлялось, прес-центр штабу АТО просить Службу безпеки України призупинити акредитацію двох журналістів Громадського ТБ та спеціального кореспондента "Новой газеты", які оприлюднили відео, де видно позиції українських десантників.

У прес-центрі підкреслили, що зазначені журналісти зафільмували обстріли наших позицій з боку російських окупаційних військ та тіла двох українських військовослужбовців, що загинули внаслідок влучання міни у бліндаж. А зранку 8 липня цей сюжет було виставлено на сайті Громадського ТБ, а за деякий час подібний сюжет вийшов на сайті "Нової газети" за авторством Юлії Полухіної - і "розлетівся інтернетом, російськими ЗМІ та медіаресурсами так званої "ДНР".


Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-