В Україні заборонили ще дев'ять телеканалів

В Україні заборонили ще дев'ять телеканалів

2466
Ukrinform
Національна рада України з питань телерадіомовлення вилучила ще дев'ять російських телеканалів із переліку програм, дозволених для трансляції на території країни.

Таке рішення ухвалено на засіданні Нацради у четвер, 7 липня.

Як зазначається, під заборону потрапили телеканали "Улыбка ребенка", "Психология 21", "Охота и рыбалка", Amazing Life, Look TV, "Мини Муви", "Настоящее Смешное Телевидение" і Footschool TV, які транслювали комерційну рекламу на порушення законодавства України.

Крім того, у змісті передач телеканалу "Православная телекомпания "Союз" регулятор угледів "ознаки заклику до повалення конституційного ладу та порушення територіальної цілісності України, оскільки визнає існування на території України псевдодержавного невизнаного утворення ("ЛНР". - Ред.) і є формою його популяризації у ЗМІ держави-агресора".

У зв'язку з вище викладеним Нацрада вирішила вилучити вказані телеканали з Переліку іноземних програм, зміст яких відповідає вимогам Європейської конвенції про транскордонне телебачення і законодавству України. Рішення з цього питання набуде чинності через місяць з дня його оприлюднення.

Нагадаємо, 2014 року Нацрада ретрансляції на Україні "Первого канала", "РТР-Планета", "Россия-24", "НТВ-Мир", ТVCI (ТВ Центр), "Россия 1", НТВ, ТНТ, "Петербург 5", "Звезда", РЕН-ТВ, Life News, Russia Today, РБК-ТВ.

У лютому цього року список заборонених поповнили телеканали "Совершенно секретно", "Кто есть кто", "Шансон-ТВ", "Парк развлечений", "Мир сериала", "Авто плюс", "Кухня ТВ", "КХЛ", "Наука 2.0","Моя планета", "Телекафе", "Боец", "Время: далекое и близкое", "Настоящее Страшное Телевидение" (НСТ), "Сарафан". У травні були заборонені канали "Вопросы и ответы", "Усадьба - ТВ" і "Домашние животные".


Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-