Ефективність роботи залізниці визначається якістю обслуговування пасажирів - Урядовий контактний центр

Ефективність роботи залізниці визначається якістю обслуговування пасажирів - Урядовий контактний центр

Укрінформ
Залізничний транспорт, за інформацією Міністерства інфраструктури України, є провідною галуззю в дорожньо-транспортному комплексі країни, що забезпечує 82% вантажних і майже 50% пасажирських перевезень.

Сьогодні жодний з видів транспорту не може конкурувати із залізницею у наданні такого обсягу послуг у поєднанні з їх надійністю, безпечністю, зручністю, швидкістю, вартістю тощо. Всі ці чинники схиляють потенційних споживачів користуватися саме залізничним транспортом та створюють відчуття турботи про пасажирів.

І якщо в основному залізниця задовольняє потреби суспільного виробництва та населення у перевезеннях, то стан виробничо-технічної бази і технологічний рівень перевезень за багатьма параметрами не відповідає зростаючим потребам суспільства та європейським стандартам якості надання транспортних послуг.

Так, на переконання Прем'єр-міністра України Володимира Гройсмана, «залізниця має дати комфортні і якісні перевезення українським громадянам, а також заробляти кошти для власної модернізації».

На сьогодні «Укрзалізниця» стоїть на порозі корінних структурних перетворень, що здійснюються відповідно до Державної цільової програми реформування залізничного транспорту на 2010-2019 роки. Основною метою  реформування залізничного транспорту є розвиток конкуренції на ринку залізничних перевезень та підвищення ефективності діяльності галузі.

Нещодавно Президент України Петро Порошенко підписав ухвалений Верховною Радою Закон «Про внесення зміни до Закону України «Про перелік об'єктів права державної власності, що не підлягають приватизації», яким до цього переліку включено публічне акціонерне товариство «Українська залізниця».

Отже, проведення ринкових перетворень на залізничному транспорті сприятиме не лише подальшій конкурентоспроможності залізниці на ринку транспортних послуг, а й нарешті дасть можливість збалансувати інтереси Укрзалізниці та пасажирів залізничних потягів, які все ще скаржаться на низьку якість послуг Укрзалізниці та роботу структури взагалі.

Як повідомили Укрінформу в управлінні взаємодії з громадськістю Урядового контактного центру (Центр), з початку року на урядову «гарячу лінію» надійшло понад 1000 звернень, що стосувалися питань роботи Укрзалізниці.

Найчастіше заявників турбували питання скасування та змін у розкладі руху міжміських потягів, функціонування й облаштування вокзалів та залізничних станцій, громадяни також скаржилися на поганий санітарний стан вокзалів, неналежну поведінку працівників залізниці під час виконання своїх службових обов'язків, на відсутність пільгових квитків у касах тощо.

Так, заявниця з Миколаївщини зателефонувала на урядову «гарячу лінію» та повідомила, що через відсутність залізничної платформи закрили для пасажирів зупинний пункт «Лепетиха». Жінка поскаржилася, що це створює великі незручності для всіх місцевих громадян, особливо для студентів, які не можуть вчасно дістатися до навчальних закладів. Громадянка наполягала на якнайшвидшому відновленні зупинки в цьому населеному пункті. У регіональній філії «Одеська залізниця» ПАТ «Українська залізниця» жінці повідомили про відновлення зупинки для забезпечення посадки/висадки пасажирів на зупинному пункті «Лепетиха».

Жителька Харківської області звернулася на урядову «гарячу лінію» з приводу неякісного перевезення пасажирів на ділянці Південної залізниці «Козача Лопань- Харків». Громадянка поскаржилася на малу кількість вагонів (усього шість) у складі приміського потягу, що не дає можливості всім бажаючим потрапити в середину: не лише у вагонах, а й навіть у тамбурах не вистачає місця. Жінка просила вжити заходів задля захисту громадян, які потребують проїзду цим видом транспорту. Від регіональної філії «Південна залізниця» ПАТ «Українська залізниця» громадянці були висловлені вибачення за тимчасово спричинені незручності в процесі користування залізничним транспортом, а також жінку запевнили в тому, що для виправлення ситуації керівництвом філії Укрзалізниці розроблено комплекс заходів для покращення технічного стану залізничного транспорту та обслуговування пасажирів у приміських поїздах.

Громадянка, яка мешкає в столиці, звернулася на урядову «гарячу лінію» з проханням встановити на території Київського центрального залізничного вокзалу лавки для очікування, оскільки пасажири змушені розташовуватися навіть на підвіконнях вокзалу та на бордюрах зеленої зони. Керівництвом регіональної філії «Південно-Західна залізниця» ПАТ «Українська залізниця» жінці було надане докладне роз'яснення щодо встановлення лав та диванів на території вокзалу «Київ-Пасажирський» для відпочинку пасажирів під час очікування поїздів. А щодо встановлення місць для сидіння на зовнішній території вокзалу, то відповідь була категоричною: встановлення лав дасть можливість розміщуватися на них особам без постійного місця проживання, що призведе до погіршення санітарно-епідеміологічного стану вокзалу та може викликати нарікання з боку пасажирів на адресу керівництва вокзалу.

Наведені приклади свідчать, що робота урядової «гарячої лінії» дозволяє забезпечити оперативне реагування на проблемні питання, порушені у зверненнях пасажирів, скоротити строки з моменту їх надходження до моменту вирішення певної проблеми.

За період з 24 по 30 червня 2016 року на урядову «гарячу лінію» надійшло 34 тисячі 803 дзвінки, а також 524 звернення зареєстровано через Інтернет.

Урядова «гаряча лінія» працює цілодобово за номером: 0-800-507-309 (безкоштовно зі стаціонарного телефону).

Для постраждалих під час Революції Гідності діє спеціалізована «гаряча лінія» за окремим номером: 0-800-505-607.

Для підприємців діє «гаряча лінія» за номером: 0-800-503-045.

Для громадян України, які перебувають за кордоном, номер телефону урядової «гарячої лінії»: +38(044)284-19-15.

Киянам надається прямий телефон «гарячої лінії» за міським номером: 284-19-15.

Оформити звернення можна також через веб-сайт Центру за адресою: www.ukc.gov.ua .

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-