У Києві кажуть, що все виплатили Москві за вагони метро

У Києві кажуть, що все виплатили Москві за вагони метро

Укрінформ
Київ уже сплатив вартість вагонів, закуплених для "Київського метрополітену" через компанію "Укррослізинг". Водночас вимагаючи від столичного метрополітену через суди погасити борг розміром майже 2 млрд грн, "Укррослізинг" намагається отримати свою вигоду лізингодавця.

Про це повідомив на прес-конференції в Укрінформі депутат Київради, голова тимчасової контрольної комісії Київради Андрій Осадчук.

Він нагадав, що компанія "Укррослізинг" звинувачує українську сторону в накопиченні боргу перед нею в розмірі 2 млрд грн.

"Станом на січень 2014 року місто сплатило 817 млн грн. Згідно з тендерною документацією, коли проводилася процедура закупівлі, 100 вагонів метро коштували 800 млн грн, тобто ми схильні говорити, що місто вже оплатило вартість вагонів, а вся інша дискусія йде про заробіток, вигоду лізингодавця, яку б він хотів отримати. Величезна сума, на яку зараз претендує "Укррослізинг" через суди, - це понад 1,5 млрд грн - сформована перш за все через додаткову угоду, якою була запроваджена валютна прив’язка до цього контракту, якої взагалі не було і близько в процедурі закупівлі під час тендеру. Тобто штучно створили механізм для того, щоб можна було перераховувати вартість зобов’язань за цим контрактом, і саме через це зараз з міста намагаються стягнути ці фактично 1,5-2 млрд грн", - сказав Осадчук.

Він додав, що завдяки співпраці з громадськими активістами та журналістами деякі матеріали справи були передані до НАБУ.

За словами голови комісії, звіт показав, що договір між комунальним підприємством "Київський метрополітен" та ТОВ "Укррослізинг" був укладений на завідомо невигідних умовах.

"Вся історія закупівлі цих 100 вагонів метро - це безперервний ланцюжок маніпуляцій, зволікань, підміни понять. Взагалі навіть саме слово закупівля не є коректним, бо схема була вибудувана таким чином, що навіть на сьогоднішній день ті вагони, які є в Київському метрополітені, отримані за цим контрактом, не є власністю метрополітену, вони все ще юридично належать компанії "Укррослізинг", і взагалі закупівлі вагонів не було, була закупівля так званих послуг фінансового лізингу у вигляді ста вагонів метро", - наголосив він.

Осадчук зазначив, що відповідний звіт комісії у вигляді проекту рішення надійде до розгляду Київської міської ради.

Як повідомляв Укрінформ, 2 червня мер Києва Віталій Кличко звернувся до РНБО та Президента України з проханням допомогти у вирішенні ситуації зі 100 вагонами КП "Київський метрополітен", які прагне відсудити російська компанія ТОВ "Укррослізинг".

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-