ПриватБанк: банкомати й термінали запрацювали, розбираємося з платежами

ПриватБанк: банкомати й термінали запрацювали, розбираємося з платежами

Укрінформ
Робота систем "ПриватБанку" нормалізувалася, але ще належить розібратися із забракованими або призупиненими через збій платежами.

Про це у Фейсбуці повідомив ІТ-директор "Привату" Дмитро Дубілет.

"Сьогодні робота наших систем нормалізувалася. Хоча все ще є невеликі залишкові явища. Зараз працює 7291 банкомат на технічному обслуговуванні знаходиться 327 банкоматів. В магазинах в штатному режимі працює 118 469 терміналів (96% від загального числа). Хоча в магазинах ще може зустрічатися таке явище, коли продавці кажуть, що термінал не працює (в тому числі це робиться тому, що отримали привід не "світити" офіційно платежі)", - написав Дубілет.

Він зазначив, що треба ще розібратися із забракованными або призупиненими через збій платежами: "Їх відносно небагато - кілька тисяч. Ми цю роботу завершимо сьогодні, максимум завтра".

ІТ-директор "Привату" також пояснив, чому стався технічний збій.

"Ми проводили оновлення свого процесингу (серце всього платіжного блоку) на вимоги міжнародних платіжних систем. При цьому ми використовували софт, який купує наш банк у сторонній компанії, в якому була внутрішня помилка. Ця помилка не була виявлена при попередньому тестуванні (яке йшло, до речі, не один місяць), і проявилася тільки на наших божевільних обсяги транзакцій", - сказав Дубілет.

Нагадаємо, технічні проблеми з банкоматами "Приватбанку" виникли 4 квітня.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-