Like.U: українці і голландці шукають спільні цілі та цінності

Like.U: українці і голландці шукають спільні цілі та цінності

1224
Ukrinform
В Україні запустили міжнаціональну інформаційну кампанію Like.U, завдання якої - провести активний діалог з Нідерландами, щоб там сказали "так" під час референдуму 6 квітня щодо затвердження Угоди про асоціацію України з ЄС.

Про це повідомила на презентації кампанії в понеділок Оксана Горбач - директор продакшн-хаба СтраткомUA, команда якого за допомогою волонтерів і розробила цей проект. 

"Народився комунікаційний проект Like.U, в якому ми розповідаємо про спільні цінності, спільні цілі наших двох держав. Ми створили сторінки у Facebook і Тwitter - канали розповсюдження інформації про проект, створили сайт likeu.org.ua - трьома мовами: українською, англійською та голландською. На ньому кожен, хто підтримує Україну в цьому референдумі, може показати це, створивши та завантаживши аватарку із Facebook, щоб поділитися нею. Якщо ми висловимо свою підтримку, голландці побачать, що Україна підтримує торгове партнерство. Якщо це матиме масовий ефект, ми можемо змінити ситуацію, можемо вплинути на нідерландців", - підкреслила Горбач, закликавши всіх долучитися до цієї кампанії. 

До кампанії долучили ще один проект - Freedom. Dignity. Creativity - який розробники запустили торік разом із МЗС, він розповідає про те, що відбулося в Україні і на яких засадах будується наша держава.  

Складові кампанії - 15 відео, знятих режисером Ганною Третяк, це короткі історії-інтерв'ю голландців та українців, які знають обидві країни зсередини, розуміють їхню схожість; а також роздаткові матеріали, які передали партнерам у Нідерландах для розповсюдження. 

Над створенням кампанії працювали волонтери - режисери, дизайнери, програмісти, піарники, журналісти і всі небайдужі до майбутнього України. Ініціативу Like.U підтримала українська діаспора в Нідерландах, яка з допомогою проекту Oekraine-referendum роз'яснює на своїй веб-сторінці та сторінці у Facebook усі переваги Угоди про асоціацію. 

"Разом ми сподіваємося на охоплення 90% діджітал-аудиторії. Ми це будемо робити через Facebook, YouTube, Google AdWords. Наша задача - максимально охопити голландську аудиторію з точки зору видимості проекту в Facebook, у Тwitter, наших сайтів і відео. Ми сподіваємося, що вже зараз охоплення аудиторії - більше 500 тисяч осіб сукупно по всіх каналах, а за наступні 9 днів до референдуму воно збільшиться. Ми плануємо максимально концентровані зусилля кинути на те, щоб цей контент був видимим", - сказала Горбач. 

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-