«Секретний агент»: у Баштанській громаді перевірили якість надання послуг
Про це повідомляє пресслужба Баштанської ОТГ.
«На території Баштанської ОТГ пройшла акція «Секретний агент». Навчені члени молодіжної ради перевіряли якість надання послуг у громаді. Секретні агенти зверталися за отриманням інформації щодо переоформлення субсидії по водопостачанню й розрахункової книжки до КП «Міськводоканал» та отримання довідки про місце проживання, про склад сім’ї й про стан користування земельною ділянкою до Явкинського старостинського округу», - йдеться у повідомленні.
Агенти відзначили професіоналізм і компетентність працівників абонентського відділу КП «Міськводоканал» та Явкинського старостинського округу, безкоштовність отримання послуг. Проте їм не сподобалось, що в міськводоканалі для отримання тієї чи іншої послуги треба вистояти чергу в замалому приміщенні, де мало місць для очікування і всі операції здійснює один працівник. Тому запропоновано розширити приміщення абонентського відділу, зробити доступ для людей з особливими потребами, додати місця для очікування, створити куточки для відвідувачів з дітьми та поставити декілька працівників для надання послуг.
Щодо Явкинського територіального органу виконавчого комітету, то агенти відзначили можливість отримати деяку інформацію з інформаційних стендів, але нарікали на відсутність буклетів про надання послуг. Агенти пропонують додати можливість замовити довідку на сайті територіального органу та створити спеціально облаштоване місце для відвідувачів з дітьми, зробити ремонт у приміщенні.
У свою чергу, секретар міської ради Людмила Луценко запевнила, що за результатами акції буде надано рекомендації всім установам для покращення якості надання послуг.
У 2020 році секретні агенти таким же чином промоніторять діяльність депутатів міської ради та надання інших послуг у громаді.
Акція «Секретний агент» проходила за підтримки Благодійного фонду «Ласка».
Фото: facebook.com/bashtanskaotg