Доступ до адмінпослуг отримали 6 мільйонів мешканців ОТГ

Доступ до адмінпослуг отримали 6 мільйонів мешканців ОТГ

Децентралізація
Укрінформ
В Україні в рамках проєкту World Bank Ukraine "Модернізація системи соціальної підтримки населення України” 6 мільйонів мешканців об’єднаних територіальних громад (ОТГ) отримали доступ до адміністративних послуг.

Про це інформує пресслужба Міністерства соціальної політики.

“Завдяки реалізації Міністерством соціальної політики України проєкту World Bank Ukraine “Модернізація системи соціальної підтримки населення України”, доступ до якісних адміністративних послуг отримали 6 млн мешканців об’єднаних територіальних громад (ОТГ)”, - ідеться в повідомленні.

Як зазначається, проєкт реалізовується з 2017 року за 4 основними напрямками: підготовка кадрів, запуск нової моделі надання адмінпослуг з соціальної підтримки, “прозорі офіси”, технічне забезпечення та інформаційна система "Соціальна громада”.

У Мінсоцполітики нагадують, що після запуску реформи децентралізації в Україні сформувалась 951 ОТГ, кожна з яких зіткнулась з проблемою - як на місці забезпечити громадян соціальною підтримкою.

У відомстві інформують, що у рамках проєкту за вказаними напрямками у 40 пілотних громадах Мінсоцполітики навчило 360 керівників та спеціалістів надавати людям повний пакет соціальних послуг через інтегровану систему соціального захисту.

Читайте також: Влада планує відкрити ЦНАП у кожній громаді - Корнієнко

Таким чином, зазначають у Мінсоцполітики, до кінця 2020-го року в кожній створеній громаді будуть свої фахівці. Також повідомляється, що нова модель надання адмінпослуг, що впроваджується у 548 ОТГ, працює за принципом "єдиного вікна” - всі документи оформлюються в одного спеціаліста за місцем проживання мешканця. Окремим напрямом став проєкт зі створення у містах сучасних центрів надання адміністративних послуг у форматі "прозорий офіс”, де розміщені всі підрозділи соціального захисту та Пенсійного фонду, центр надання адміністративних послуг тощо. У центрах функціонує електронне управління чергою, а самі приміщення "прозорого офісу" обладнано під потреби людей з інвалідністю та інших маломобільних груп населення. “Спочатку такі диво-офіси мали Дніпро, Київ, Львів, Одеса та Харків. Нині географія розширилась до 22 міст і за рік охопить 59 міст обласного значення та ОТГ”, - інформують у Мінсоцполітики.

Також повідомляється, що 273 громади вже працюють на сучасному комп’ютерному обладнанні, а до кінця 2020-го ще 387 об’єднаних громад будуть забезпечені технікою.

Згадали у відомстві і про інтегровану інформаційну систему “Соціальна громада”, завдяки якій створюється “електронна” справа заявника і за один робочий день файл передається до управлінь соціального захисту райдержадміністрацій.

Так, фахівець ОТГ самостійно заповнює в електронній формі заяву та декларацію, що дозволяє уникнути помилок при заповненні документів заявником.

 Фото з відкритих джерел

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-