У Житомирі представників тергромад навчали роботі над іміджем

У Житомирі представників тергромад навчали роботі над іміджем

Децентралізація
Укрінформ
Фахівці ОТГ Житомирщини навчалися, як формувати позитивний імідж громади, налагоджувати комунікацію з людьми та аналізувати інформаційний простір.

Про це йшлося на семінарі «Формування іміджу та інформаційного простору громади», який організував Житомирський Центр розвитку місцевого самоврядування, створений за підтримки Програми «U-LEAD з Європою» та Мінрегіону, повідомляє кореспондент Укрінформу.

«У нових громадах побутує думка, що поки вони не зроблять гарні проекти, то не ходитимуть на ефіри і не писатимуть новини на сайт. Насправді, це помилка. Жителям громади потрібно постійно пояснювати, чому ми реконструюємо саме цю школу, коли ми закінчимо проект, який у нас бюджет і та на що його витрачаємо. По-перше, це елемент прозорості, а по-друге, інформування про роботу. Людям не тільки цікаво почути щось гарне, а й дізнатися про процес вирішення проблем. Формування іміджу та інформаційного поля в один день не відбуваються. За певний час системної роботи можна досягти результатів», - зауважив радник з комунікації Житомирського ЦРМС Дмитро Клименко.

За його словами, аби зрозуміти, що про конкретну ОТГ пишуть і побачити її очима інших людей, достатньо ввести назву громади у будь-яку пошукову систему в Інтернеті. При цьому, негативні новини висвітлюються значно краще, а от про позитив потрібно переконувати писати і постійно розповідати на різних заходах.

Один із найпростіших способів закріплення за громадою позитивного іміджу – це постійна комунікація з її жителями. Передовсім, цього вимагає і сама реформа децентралізації, адже людям потрібно пояснити про нові інституції та їхні послуги. Крім того, інструментом спілкування є бюджет участі, коли громадяни пропонують свої ідеї та шляхи вирішення різних проблем.

Учасники семінару ознайомилися із досвідом Баранівської ОТГ, яка постійно підтримує свій позитивний імідж. Серед головних каналів комунікації громади є ЗМІ, соціальні мережі та активна участь у різних заходах, де її представники діляться своїм досвідом.

«Баранівка легко налагодила комунікацію з обласними ЗМІ, і тепер про неї відомо досить багато. Крім цього, на заходах під час прямої комунікації є змога відповісти на запитання, розвіяти сумніви і переконати людей», - підкреслив Клименко.

Читайте також: Громади мають бути належно представлені у місцевих радах - Мінрегіон

Позитивний імідж та добру впізнаваність в області також мають Новоборівська, Овруцька, Високівська, Олевська об’єднані громади.

Наразі фахівці Житомирського ЦРМС активно обговорюють з новоствореними ОТГ стратегію їхньої інформаційної політики. Громади передовсім створюють свої сайти та сторінки у соціальних мережах.

Як наголосив Клименко, позитивний імідж громади в інформаційному просторі надзвичайно важливий для формування її інвестиційної привабливості. Читаючи новини та оцінюючи ситуацію, інвестор приймає рішення, чи готовий він вклади кошти в певну ОТГ та розвивати там свої виробничі потужності.

Програма «U-LEAD з Європою» фінансується спільно Європейським Союзом і державами-членами Данією, Естонією, Німеччиною, Польщею та Швецією й підтримує реформу децентралізації та її секторальні напрямки.

Фото: Ірина Чириця

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-