За минулий рік на Закарпатті створили 18 закладів інклюзивної освіти

За минулий рік на Закарпатті створили 18 закладів інклюзивної освіти

Інфографіка
Укрінформ
Закарпаття приєдналося до національного проекту “Інклюзивна освіта — рівень свідомості нації” лише в лютому 2018 року, при цьому вже створено 18 інклюзивно-ресурсних центрів.

Про це повідомляють у прес-службі голови Закарпатської ОДА Геннадія Москаля.

“У лютому 2018 року Закарпатська область приєдналася до національного проекту «Інклюзивна освіта – рівень свідомості нації», підписавши меморандум щодо створення мережі інклюзивно-ресурсних центрів. Протягом року на Закарпатті створили 18 таких центрів, перший із них – у місті Ужгород – відкрили за участі Марини Порошенко, “ - йдеться в повідомленні.

Зазначається, що для оснащення кабінетів інклюзивно-ресурсних центрів (ІРЦ) використали кошти освітньої субвенції та місцевих бюджетів – придбали мультимедійне і комп’ютерне, спеціальне та реабілітаційне обладнання, меблі для кабінетів фахівців, дидактичний матеріал, спортивний та медичний інвентар, килимки, комплекти ігор тощо.

Окрім того, для адаптації дітей з особливими освітніми потребами і підвищення ефективності їхнього навчання в закладах освіти облаштували 24 ресурсні кімнати.

Якщо у 2016 році в області функціонували 130 інклюзивних класів у 82 освітніх закладах, в яких навчалася 151 дитина з особливими освітніми потребами, то вже у 2018 році інклюзивне навчання організовано у 221 закладі освіти, де отримують освітні послуги 497 дітей з особливими освітніми потребами шкільного та 54 дитини дошкільного віку. Кількість асистентів вчителів та вихователів збільшилась у три рази.

Читайте також: На Миколаївщині кількість дітей у закладах з інклюзивною освітою торік зросла втричі

За період діяльності ІРЦ за письмовим зверненням батьків уже проведено психолого-педагогічні комплексні оцінки 1580 дітей, із них 1287 − шкільного віку та 293 − дошкільного.

Попри досягнуті позитивні результати з впровадження інклюзивної освіти, у наступні роки в області головними завданнями визначено збільшення кількості інклюзивних класів та груп, облаштування ресурсних кімнат у всіх закладах освіти, де організовано інклюзивне навчання, зміцнення матеріально-технічної бази інклюзивно-ресурсних центрів та забезпечення підвищення професійної компетентності педагогічних працівників, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-