Барська ОТГ зробила своїм брендом подільські яблука

Барська ОТГ зробила своїм брендом подільські яблука

Децентралізація
Укрінформ
Барська об’єднана територіальна громада зробила своїм брендом подільські яблука, тут вдруге провели Міжнародний яблучний фестиваль-ярмарок Apple Bar.

Захід відбувся за сприяння Вінницького Центру розвитку місцевого самоврядування, створеного за підтримки Програми «U-LEAD з Європою» та Мінрегіону, повідомляє кореспондент Укрінформу.

«Наявність виробництва і переробки яблук у регіоні Бар визнав для себе можливістю для розвитку своєї території. Тому 21 жовтня, у Всесвітній день яблука, тут за нашої підтримки проведено Міжнародний яблучний фестиваль-ярмарок Apple Bar. Тут зібрали усіх виробників з околиць. Ми зацікавлені у тому, щоб допомогти громаді стати сильнішою, і допомогли написати проект «Яблучний шлях», який буде реалізовуватися за підтримки ЄС на території Барської та Северинівської ОТГ», - повідомив директор Вінницького ЦРМС Олег Левченко.

За його словами, фестиваль яблук як частина проекту дозволить забезпечити промоцію громади і максимально використати потенціал регіону, який вважається найсприятливішим для вирощування яблук. Зокрема, у створенні навколо них туристично-оздоровчого кластеру. Відтак, треба подільське яблуко показувати сильніше і краще, і щоб фестиваль Apple Bar став ключовим профільним фестом у масштабах всієї країни, принаймні, у найближчій перспективі.

Поділяє цю думку й голова Барської ОТГ Артур Цицюрський.

«Бар здавна називають «яблуневою гілкою Поділля», тому ми захотіли закріпити це як наш бренд, причому, чимось великим, потужним, гостинним і комплексним. І так народилася ідея проведення фестивалю-ярмарку Apple Bar. У нашому районі розташована значна кількість особистих садків та господарств, які спеціалізуються на яблуках. Великим підприємствам легше, бо в них налагоджена не тільки система виробництва, а й збуту. А фермерам та малим господарникам складніше, оскільки раніше вони працювали за схемою вродило-зібрав-здав-заробив. Зараз світ змінився, і треба прораховувати свої кроки наперед і динамічно розвиватися. Тому наше завдання - популяризувати яблучний бізнес і показати, як можна створювати додану вартість для територій», - сказав Цицюрський.

У межах фестивалю відбувся форум «Розвиток сільських території об’єднаних територіальних громад», під час якого обговорювалися напрямки розвитку малого бізнесу і фермерських господарств, які спеціалізуються на виробництві плодово-ягідної продукції за участі представників влади, виробників яблук та експертів і науковців.

Гості та учасники фестивалю мали нагоду познайомитися з місцевими культурними традиціями та автентичними промислами, зокрема, відбувся пленер гончарів “Відродження традицій Барської кераміки”. Також була представлена розважальна програма з виступами мистецьких колективів, виставкою-продажем яблук та виготовленої з них продукції і дегустацією різноманітних яблучних смаколиків від об’єднання «Гастрогід Вінниччина».

Читайте також: Apple Bar: у Вінниці виробники та експерти обговорили проблеми сезону-2018

Також під час фестивалю можна було побачити та придбати найрізноманітніші вироби народних майстрів і навчитися виготовляти керамічні вироби на гончарному майстер-класі.

Програма «U-LEAD з Європою» спільно фінансується Європейським Союзом та його країнами-членами Данією, Естонією, Німеччиною, Польщею та Швецією й підтримує реформу децентралізації та її секторальні напрямки.

Фото: Антоніна Мніх

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-