Споживача Херсонщини найбільше дратують погані мобільники та техніка

Споживача Херсонщини найбільше дратують погані мобільники та техніка

813
Ukrinform
Найгострішою проблемою для споживачів на Херсонщині є реалізація у торговельних мережах регіону неякісних мобільних телефонів та побутової техніки.

Про це повідомило у п'ятницю Головне управління Держпродспоживслужби в Херсонській області.

"Від початку поточного року спеціалістами управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області розглянуто 240 скарг. Аналіз звернень громадян свідчить про те, що найбільш гостра проблема, з якою звертаються споживачі – це якість непродовольчої групи товарів (мобільні телефони, побутова техніка). Менший відсоток – надання побутових послуг та якість надання житлово-комунальних послуг, якість продовольчої групи товарів", - йдеться у повідомленні.

Читайте також: На Херсонщині запустили соцпроект із розшуку дітей

Як зазначають в обласній Держпродспоживслужбі, значне місце у структурі звернень споживачів посідають також скарги на неякісні послуги з гарантійного ремонту складної побутової техніки.

За результатами розгляду скарг та проведених перевірок протягом протягом січня - липня 2018 року 82 особи було притягнуто обласною Держпродспоживслужбою до адміністративної відповідальності та до 41 суб'єкта господарювання застосовано адміністративно-господарські санкції за порушення Закону України "Про захист прав споживачів".

Сума повернутих у вказаному періоді коштів споживачам області за неякісну продукцію (товари, роботи, послуги) становить загалом 181,9 тис. гривень.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-
*/ ?>