Лучанам, які постраждали від шахрайства із “сімками”, повернуть кошти

Лучанам, які постраждали від шахрайства із “сімками”, повернуть кошти

523
Ukrinform
Приватбанк поверне кошти жителям Луцька, які постраждали від шахрайства із SIM-картками Vodafone.

Про це йдеться в прес-релізі Приватбанку, що є у розпорядженні Укрінформу.

«Лучани, у яких шахраї через махінації з мобільними номерами викрали кошти з рахунків, отримають свої гроші назад», - йдеться в повідомленні.

Клієнтська база та програмні комплекси банку передбачають найвищий рівень захисту даних і рахунків. Тому все частіше шахраї атакують клієнтів через мобільних операторів. Днями з рахунків 18 лучан зникли їхні гроші. Зловмисники скористалися можливістю перевипуску SIM-карток оператора Vodafone і таким чином заволоділи фінансовими номерами людей, а відтак - і доступами до їхніх рахунків.

Служба безпеки банку в найкоротші терміни провела розслідування цього випадку та спрацювала на випередження. Завдяки цьому було запобігли спробам зняття коштів у низки клієнтів. Однак Vodafone поки що єдиний з операторів, який не підтвердив співпрацю з банком у плані безпеки даних.

Читайте також: В окупованому Донецьку запрацював Vodafone – місцеві жителі

Проте оскільки клієнти фінансової установи не винні в ситуації, що склалася, керівництво ПриватБанку вирішило повернути викрадені кошти клієнтам.

З міркувань безпеки Приватбанк радить використовувати контрактні тарифні плани - тоді всі операції щодо зміни SIM-картки будуть проводитися особисто у відділенні компанії з пред'явленням паспорта.

У Vodafone відреагували на інцидент з клієнтом банку: "Ми стикаємося з подібними скаргами клієнтів ПриватБанку. Знаючи про проблему, ми запропонували систему верифікації, яка дозволила б банкам убезпечити своїх клієнтів від такого роду посягань шахраїв і нівелювати вразливість банківських послуг. Ряд банків готові впроваджувати рішення, Приват банк не прийняв нашу пропозицію. те, що банк вирішив компенсувати шкоду своїм клієнтам, говорить про те, що банківська послуга має недостатній захист і верифікацію клієнтів. Ми готові ще раз обговорити з банком наші пропозиції, так як розуміємо важливість надійного захисту фінансових коштів.

Для Vodafone питання безпеки - одне з ключових питань, ми вітаємо запуск інноваційних послуг тільки в тому випадку, якщо вони не несуть ризики для людей. А поки рекомендуємо абонентам користуватися тільки гарантовано захищеними сервісами ".

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-