На Миколаївщині громади вчилися брендувати свої ОТГ

На Миколаївщині громади вчилися брендувати свої ОТГ

Децентралізація
734
Ukrinform
Як зробити ОТГ успішною моделлю розвитку місцевого самоврядування та втілити у життя потенційні переваги громади для залучення інвестицій? Що таке розробка фірмового стилю? Як використовувати медіаплан, бренд-бук та інші атрибути для створення ефективного бренду громади?

Про ці та інші питання йшлося 17 травня під час семінару «Брендування ОТГ: як залучити інвестора в громаду», організованому Миколаївським Центром розвитку місцевого самоврядування, створеним за підтримки Програми «U-LEAD з Європою» та Мінрегіону, повідомляє кореспондент Укрінформу.

«Наша основна мета донести до членів громади, як краще брендувати свою територію. Отож сьогодні ми поговоримо про те, як розвивати та ефективно просувати власний бренд в ОТГ, які етапи його створення, допоможемо учасникам семінару проводити моніторинг та оцінку, дізнатися як створити власний бренд-бук, медіаплан, як зацікавити інвестора та на яких умовах з ним співпрацювати. Також попрацюємо над аналізом відеороликів рекламного характеру», - сказала радник з питань комунікацій Миколаївського ЦРМС Юлія Почебут.

Крім того, в рамках семінару його учасників познайомили з міжнародними й вітчизняними інституціями та стандартами залучення інвестицій.

«Ми хочемо донести до членів ОТГ вимоги інвесторів, розказати як відбувається сам процес проведення перемовин та як працювати з потенційними інвесторами, щоб досягти успіху. Тобто що треба робити, що не варто. Наприклад, хорошим тоном вважається присутність на зустрічі прапорців обох країн, банерів і таке інше», - розповів радник з питань регіонального розвитку Миколаївського ЦРМС Микола Дурман.

Він також описав очікування та вимоги інвесторів. Адже для них важливим є наявність якісних інвестпропозицій та кваліфікованої робочої сили, привабливий інвестиційний клімат і дотримання професійних стандартів супроводу. Іноземні партнери дуже велику увагу приділяють особистому контакту та дотриманню норм ввічливості і поваги.

В якості прикладу було наведено відбір інвестиційного майданчика фірмою Fujikura, яка займається виробництвом електрообладнання для автомобілів. Цій фірмі було запропоновано 19 майданчиків в трьох областях України. У результаті відбору було визначено один у Львівській області. В реалізацію проекту залучено близько 20 млн євро інвестицій, вже створено близько тисячі робочих місць, а в перспективі планується збільшити їх до 3 тисяч.

Однією з найважливіших цілей залучення інвестицій до громади є збільшення надходжень до місцевого бюджету. Податки складають майже половину його дохідної частини. Отож на семінарі наголошувалося, що органи місцевого самоврядування мають чітко визначити структуру та розмір доходів до бюджету ОТГ, щоб залучені інвестиції приносили найбільшу користь громаді. Одним із інструментів планування дохідної частини є складання «податкового паспорту».

Читайте також: У Сумах обговорили перспективи створення ОТГ навколо областних центрів

Залученню інвестицій в ОТГ активно сприяють і різні міжнародні проекти. А саме, проект USAID «Підтримка аграрного і сільського розвитку», проекти секторальної підтримки регіональної політики, що фінансуються за кошти Європейського Союзу.

Оскільки багатьом громадам не вистачає власних ресурсів для залучення інвесторів, то їм рекомендовано співпрацю з іншими ОТГ (міжмуніципальне співробітництво).

Програма «U-LEAD з Європою» спільно фінансується Європейським Союзом та державами-членами Данією, Естонією, Німеччиною, Польщею та Швецією й підтримує реформу децентралізації та її секторальні напрямки.

Фото: Алла Мірошниченко

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-
*/ ?>