Нацрада попередила одеські телеканали через незаконну трансляцію

Нацрада попередила одеські телеканали через незаконну трансляцію

1054
Ukrinform
Національна рада з питань телебачення і радіомовлення оголосила попередження двом телеканалам в Одеській області «АРТ 24» і «ГРАД», які незаконно транслювали кінофільми.

Про це повідомляє прес-служба регулятора.

«Національна рада винесла попередження ТОВ «Телерадіокомпанія «52 канал», м. Одеса (кабельне мовлення, логотип: «АРТ 24») і ТОВ «Телерадіокомпанія «Град», м. Чорноморськ Одеської області (ефірне мовлення, логотип: «ГРАД»), які не дотрималися умов права на розповсюдження і демонстрування національних та іноземних фільмів, бо транслювали в своїх ефірах фільми, у яких термін дії прокатних посвідчень для цих компаній закінчився. Це є порушенням пункту а) частини першої статті 59 Закону України «Про телебачення і радіомовлення» та частини першої статті 15 Закону України «Про кінематографію», - йдеться у повідомленні.

Так, за результатами моніторингу, упродовж 26-28 червня в ефірі «АРТ 24» зафіксовано трансляцію трьох таких фільмів: «Лінія» («La linea», США-Мексика, 2009), «Охоронець» («Yojinbo», Японія, 1961), «Битва у Сіетлі» («Battle in Seattle», США, 2007). А в ефірі ТРК «Град» у період з 26 по 29 червня теж транслювалися фільми, термін права на використання яких цим мовником уже сплив, зокрема «Уся президентська рать» («All the president`s men», США, 1976), «Пушки, тьолки і азарт» («Guns, girls and gambling», США, 2011), «Змова проти корони» («Gunpowder: treason and plot», Великобританія, 2004), «Наввипередки зі смертю» («Dead man running», Великобританія, 2009).

Якщо мовники і далі не виконуватимуть цих вимог законодавства, національний регулятор може призначити позапланову перевірку чи застосувати санкції.

Читайте також: Нацрада оголосила попередження телеканалу Рабіновича

Як повідомляв Укрінформ, 7 вересня Нацрада призначила позапланову перевірку ТОВ «ТРК «Град» (телеканал «Град»), ТОВ «ТРК «52 канал» (телеканал «АТР 24»), ТОВ «ТРК «Лаванда» (телеканал «STV») в Одеській області через незаконний показ фільмів. Тоді заступник директора телеканалів «Град» і «АТР 24» Володимир Вовкун пояснив, що після кібератаки вірусу Petya.A на одному з робочих комп'ютерів компанії було виявлено документ, у якому ліцензійний період було виправлено з 2016-го на 2017-2021 роки.


Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-