Рева поставив за приклад харківський Регіональний центр послуг
Про це сказав під час відвідування Центру міністр соціальної політики Андрій Рева, який взяв участь у проведеному в Харкові форумі “Бізнес в Україні: перспективи інклюзивного працевлаштування”, повідомляє кореспондент Укрінформу.
“Головна функція держави - надавати людям послуги. Коли люди стоять у черзі по кілька годин - це ненормально. Черга - найогидніший пережиток минулого. Якщо ми хочемо забезпечити нову якість надання послуг, то треба забути про черги. Як це зробити? А так, як це зроблено в цьому регіональному центрі послуг та двох “прозорих офісах”, які ми відкривали в квітні в Шевченківському і Київському районах Харкова”, - зазначив Рева.
За його словами, є впевненість, що незабаром у Харкові всы адміністративні та соціальні послуги будуть надаватися в таких центрах.
“Держава не стоїть осторонь. На основі співфінансування ми допомагаємо міській владі та надалі будемо підтримувати всі такі проекти. Це приклад для всієї України, й не випадково до Харкова тепер їдуть з інших міст, щоби вивчити досвід і впровадити його у себе”, - додав Рева.
З 1 вересня, як стало відомо, до Центру звернулися 35 тис. мешканців Харкова й області.
Як повідомляв Укрінформ, 1 вересня Президент України Петро Порошенко відкрив у Харкові Регіональний центр адміністративних послуг, де надають 400 видів послуг.