У Дніпрі розпочалася активна фаза добудови метро

У Дніпрі розпочалася активна фаза добудови метро

1296
Ukrinform
У Дніпрі розпочалася активна фаза добудови метро. На перегоні між станціями «Вокзальна» та «Театральна» увечері 15 червня на глибині 48 метрів пройшли випробувальні вибухові роботи.

Пристрій, що спричиняє вибух, у дію привів міський голова Борис Філато, повідомила прес-служба міської ради.

«Нарешті ми зрушили цей процес із мертвої точки. До цього були підготовчі роботи. Це – перший пробний вибух. Попереду ще два. Головне, щоб усі вимоги техніки безпеки й комфорту містян були дотримані. Я дуже радий. Сподіваюся, що вдасться надолужити тримісячну затримку у виконанні контракту, увійти в погоджені терміни і місто матиме довгоочікуване багатостраждальне метро», – сказав Філатов.

Як зазначили у прес-службі, перший за понад 20 років експериментальний вибух пролунав о 18.33 і тривав 7 секунд. Вибудові роботи допоможуть відстежити геологічні зміни та скоригувати подальший перебіг добудови метрополітену. Тепер метробудівці готуються до наступних вибухових робіт і прибирання породи.

Результати експериментальних вибухів допоможуть вирахувати, зокрема, об’єм зарядів, які надалі використовуватимуть для підземних підривів. Від цього залежатиме безпека житлових будинків та інших споруд на поверхні.

Експериментальні вибухи проводять не на повну потужність. Під час випробувань метробудівці протестують також нову методику австрійського зразка. Це – технологія проходження перегонних тунелів у підземці. Останній вибух у ПАТ «Дніпрометробуд» провели ще 5 років тому. Відтоді активне будівництво не велося.

Будувати метрополітен у Дніпрі розпочали ще в 1980 році. 22 роки тому запустити вдалося лише 6 станцій загальною протяжністю понад 7 км. Це – найкоротший підземний маршрут у Європі. Після добудови станцій «Центральна», «Театральна» та «Музейна», передбачених контрактом між мерією та турецькою компанією Limak, загальна довжина підземки сягне вже 11,1 км.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-
*/ ?>