У опоблоківця забрали ліцензію на Т2 в Лисичанську

У опоблоківця забрали ліцензію на Т2 в Лисичанську

607
Ukrinform
Луганський окружний адміністративний суд у Сєверодонецьку сьогодні, 10 червня, задовольнив позов Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення й позбавив Лисичанську телерадіокомпанію «Акцент» ліцензії на цифрове мовлення Т2.

Про це кореспондентові Укрінформу повідомив депутат Лисичанської міської ради, колишній голова міської військово-цивільної адміністрації Віталій Шведов.

«Ми відразу заявили, що будемо послідовні і доб'ємося скасування ліцензії для «Дунаєвського» телеканалу. Сьогодні суд підтвердив нашу правоту. Можна бути впевненим, що керівництво «Акценту» подасть апеляцію на це рішення, але навряд чи у каналу, який підтримував під час окупації міста сепаратистів, зуміє повернути собі право безкарно вести мовлення у звільненому місті», - зазначив Шведов.

ТРК «Акцент» контролюється колишнім мером-регіоналом Лисичанська, а нині народним депутатом від «Опозиційного блоку» Сергієм Дунаєвим, хоча формально йому належить 49% статутного капіталу, а решта 51% - це власність міської громади. Останні півтора року адміністрація телерадіокомпанії знаходиться за невідомою адресою; будівля, де знаходилися студії ТРК, закрита після того, як потрапила під обстріл влітку 2014 року.

6 червня через ТРК «Акцент» розгорівся скандал під час проведення в Лисичанську (за наполяганням Дунаєва) виїзного засідання Комітету ВР з питань свободи слова. Активісти Лисичанська звинуватили главу Комітету Вікторію Сюмар у змові з депутатом від «Опоблоку». Вони також звинуватили канал у пропаганді тероризму, в тому числі в героїзації командира т.зв. бригади «Призрак» Олексія Мозгового.


Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-