Як банки працюють зі скаргами споживачів

Як банки працюють зі скаргами споживачів

Укрінформ
24 вересня, 15:00 - онлайн-презентація на тему: «Як банки працюють зі скаргами споживачів»

Організатори: Проект USAID «Трансформація фінансового сектору» спільно з Українською асоціацією фінтех та інноваційних компаній.

Запитання можна надсилати за електронною адресою: nb@fintechua.org

Учасники: Юлія Вітка - заступниця керівника Проекту USAID «Трансформація фінансового сектору»; Ростислав Дюк - голова правління Української асоціації фінтех та інноваційних компаній; Гарік Корогодський - перший амбасадор платформи «ФінСкарга»; Світлана Виноходова - консультант з маркетингових питань Проекту USAID «Трансформація фінансового сектору», директор маркетингової агенції іMark; Руслан Костецький - заступник голови правління Української асоціації фінтех та інноваційних компаній; Артур Муравицький - заступник голови правління АТ «ТАСКОМБАНК»; Олена Коробкова - виконавчий директор Незалежної асоціації банків України; Наталія Косенко - заступниця голови правління банку АТ «Перший Український Міжнародний Банк»; Антон Тютюн - заступник голови правління АТ «Ощадбанк»;  Костянтин Лежнін - заступник голови правління АТ «УКРСИББАНК». 

Мета заходу: 

• презентувати результати дослідження того, як банки працюють зі скаргами споживачів. Дослідження було проведено на замовлення Проекта USAID «Трансформація фінансового сектору» у травні-червні 2020 року серед 20 топ-банків України;

• представити концепцію національної платформи медіації «ФінCкарга», яка розроблялась в рамках гранта від Проекту USAID «Трансформація фінансового сектору» та сприятиме покращенню взаєморозуміння та відносин між споживачами та банками. 

Захід відбудеться онлайн через сервіс відеозв’язку ZOOM.

Пряма трансляція заходу відбудеться 24 вересня 2020 року з 15:00 до 17:00 на YouTube-каналі Укрінформу: https://www.youtube.com/user/UkrinformTV

Для отримання посилання на трансляцію заходу необхідно обов’язково зареєструватися до 18:00 22 вересня за електронною поштою: InfoUkraineFST@dai.com

Використання будь-яких матеріалів з офіційного YouTube-каналу Укрінформ можливе лише за умови дотримання авторських прав, встановлених каналом. Демонструючи ролик в ході прямого ефіру, необхідно послатися на автора — Укрінформ — показати його назву на екрані та вимовити її вголос.

Підсумкові матеріали:

З моменту запуску пілотного проєкту «ФінСкарга» було отмано понад 200 скарг від споживачів фінпослуг - експерт

З моменту старту пілотної платформи медіації скарг споживачів фінансових послуг «ФінСкарга» було отримано понад 200 звернень на роботу банківського та небанківського секторів.

Про це в Укрінформі на круглому столі «Як банки працюють зі скаргами споживачів» сказав голова правління Української асоціації фінтех та інноваційних компаній Ростислав Дюк, повідомляє кореспондент агентства.

"За неповних два тижні ми отримали понад 200 скарг. 25% з яких припадають на банківський сектор. Ми бачимо, що банківський сектор краще працює порівняно з сектором фінансових компаній", - сказав Дюк.

За його словами, найбільше скарг від споживачів фінансових послуг надходить з м.Київ, Дніпропетровської, Київської, Харківської та Одеської областей.

Головною причиною звернень - є неправомірні дії по стягненню заборгованості, що складає близько 31% від усіх надісланих скраг, ще 11% - це відмова від реструктуризації заборгованості, 7% - це, зокрема скарги на дзвінки від колекторів людям, які не брали кредит.

Українська асоціація фінтех та інноваційних компаній (UAFIC) 8 вересня 2020 р. анонсувала запуск пілоту платформи медіації скарг споживачів фінансових послуг «ФінСкарга», яка реалізується UAFIC у рамках гранта, наданого Проєктом USAID «Трансформація фінансового сектору». Відтепер сервісом безкоштовно зможуть скористатися всі громадяни України, які мають намір поскаржитися на порушення своїх прав у сфері фінансових послуг. Пілотний проєкт надасть можливість поскаржитись на банк або мікрофінансову організацію (МФО).

Планується, що повноцінно платформа запрацює у листопаді 2020 року. Сервіс буде доступний для використання онлайн з будь-яких пристроїв. Офіційний старт платформи — у кінці 2020 року.

Відео:

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-