Презентація чат-боту для кримчан

Презентація чат-боту для кримчан

Укрінформ
8 вересня, 12:30 - презентація чат-боту для кримчан

Організатори: Представництво Президента України в Криму; Правозахисна організація “КримSOS”; Українська Гельсінська спілка з прав людини.

Учасники: Дар'я Свиридова - перший заступник Постійного представника Президента України в Автономній Республіці Крим; Ольга Куришко - сокоординаторка громадської організації “КримSOS”; Анна Расамахіна - координаторка кримської приймальні Української Гельсінської спілки з прав людини, юристка.

Коротко. Учасники заходу презентують чат-бот для громадян, які мешкають на території тимчасово окупованого Кримського півострова, для отримання типових відповідей з найбільш розповсюджених питань, таких як - оформлення паспортних документів, реєстрації фактів народження/смерті, які відбулися на тимчасово окупованій території, та найактуальніших процедурах перетину адміністративної межі через КПВВ.

Під час презентації вони не тільки покажуть, як працює новий онлайновий інструмент, а й нададуть інформацію щодо найбільш популярних послуг, за якими звертаються до держави мешканці тимчасово окупованих територій та проблемних питань, з якими стикаються.

Чат-бот є спільним продуктом Представництва Президента України в Автономній Республіці Крим, громадської організації “КримSOS” та Української Гельсінської спілки з прав людини.

Додаткова інформація за тел.: +380665038277, e-mail: krymsos@gmail.com .

Акредитація журналістів:  anna@ukrinform.com 

У звязку з карантинними обмеженнями кількість місця обмежена. 

Захід транслюватиметься на сайті та YouTube-каналі Укрінформу: https://www.youtube.com/user/UkrinformTV . Також на Facebook-сторінках Представництва Президента в АР Крим; "Крим SOS" та Української Гельсінської спілки з прав людини.

Використання будь-яких матеріалів з офіційного YouTube-каналу Укрінформ можливе лише за умови дотримання авторських прав, встановлених каналом. Демонструючи ролик в ході прямого ефіру, необхідно послатися на автора — Укрінформ — показати його назву на екрані та вимовити її вголос.

При вході в Укрінформ обов'язкове вимірювання температури тіла безконтактним термометром і прохід через дезинфікуючу рамку. Вхід в зал тільки у масках та рукавичках. Дотримання дистанції 1,5 м.

Підсумкові матеріали:

В Укрінформі презентували чат-бот для відповідей на актуальні запитання кримчан

Презентований у вівторок, 8 вересня, в Укрінформі чат-бот для відповідей на найбільш поширені запитання кримчан про адміністративні послуги, які надаються державою, за задумом авторів проекту - представництва Президента України в Автономній Республіці Крим - значно підвищить якість і доступ до цих послуг.

Про це під час брифінгу в Укрінформі повідомила перший заступник Постійного представника Президента України в АРК Дарʼя Свиридова, передає кореспондент агентства.

"Наша команда у співпраці з представниками інших органів влади та неурядових організацій багато працювала над різними інструментами, які б дозволили спростити і підняти якість доступу до послуг, які надає держава жителям окупованих територій. І одним з тих інструментів, який став результатом нашої роботи і аналізу запитів тих послуг, з якими найчастіше звертаються мешканці окупованих територій, стала ідея створення чат-боту", - сказала Свиридова.

За її словами, новий ресурс вже почав працювати в месенджері Telegram і готовий відповідати на найбільш поширені запитання кримчан, такі як отримання паспорту громадянина України або зміна фото на паспорті, а також отримання свідоцтва про народження і смерть, що сталися на території Криму.

Крім відповідей на питання про доступ до паспортних столів України, чат-бот зможе повідомляти про ситуацію на КПВВ і умови переходу через адміністративний кордон з окупованим Кримом.

Як підкреслила Свиридова, служби представництва Президента України в АРК до 90 відсотків часу витрачають на відповіді на подібні запитання.

"Щоб підняти якість відповідей, зняти напруженість роботи наших служб звернень, щоб зосередитися над вирішенням більш складних питань людей, ми разом з колегами зупинилися на такому інструменті, як чат-бот", - пояснила держслужбовець.

Вона підкреслила, що в нинішніх умовах карантинних обмежень оперативна і якісна робота чат-бота в режимі 24 години на добу 7 днів на тиждень стане вирішенням багатьох проблем громадян України на окупованих територіях.

Як повідомила чиновниця, в даний час автори проекту працюють над тим, щоб чат-бот був доступний "не тільки на базі месенджера Telegram, а й на інших майданчиках, які затребувані на території окупованого Криму".

Крім того, вона додала, що представництво Президента в АРК спільно з іншими міністерствами і відомствами працює над "доступом до інших адміністративних послуг в режимі онлайн".

Проект чат-бота для кримчан був розроблений представництвом Президента України в АРК спільно з правозахисною організацією КримSOS і Української Гельсінської спілкою з прав людини.

Відео:

Замовити фото натисніть тут - Фотобанк

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-