Презентація туристичної айдентики Херсонської області

Презентація туристичної айдентики Херсонської області

Укрінформ
5 березня, 11:00 - презентація туристичної айдентики Херсонської області 

Організатор: Херсонська обласна державна адміністрація.

Учасники: Андрій Богданович – заступник голови Херсонської обласної державної адміністрації; Марина Волошенко – радниця голови Херсонської обласної державної адміністрації; Микола Шаповал – начальник управління туризму обласної державної адміністрації; Дмитро Логгінов – директор агентства «Michurin»; Дмитро Болсуновський – креативний директор агентства «Michurin».

Коротко. Учасники пресконференції презентують концепцію айдентики Херсонської області, яку розробило агентство «Michurin».

Як зазначають організатори, це абсолютно новий погляд на туристичний край, що має стійкі асоціації, закріплені у свідомості українців. Якою  може бут Херсонщина? Яскравою, веселою, динамічною, авантюрною, емоційною чи екстремальною? Дізнаємось під час заходу. 

Довідково. Херсонщина – єдина з областей нашої країни, що має вихід одразу до двох теплих морів – Чорного і Азовського.

Саме на Херсонщині розташована найдовша піщана коса в світі – Арабатська Стрілка, найбільший в Європі безлюдний острів – Джарилгач, один з найбільших піщаних масивів континенту – Олешківські піски, найбільше водосховище за обсягом запасів прісної води – Каховське, а також найбільший на планеті рукотворний ліс площею 100 тис. га.

Херсонщина – це два всесвітньо відомих біосферних заповідника та п'ять національних природних парків, це понад 450 км морської берегової лінії, 200 км піщаних пляжів морського узбережжя та більше 5 тисяч об’єктів історико-культурної спадщини.

Підсумкові матеріали:

В Укрінформі презентували туристичну айдентику Херсонської області

Херсонщина має амбітний план стати туристичною меккою для українських відпочивальників, туристичну айдентику (візуалізацію бренду) Херсонської області розробили і презентували в Укрінформі представники Херсонської облдержадміністрації та агентства Michurin.

Як зазначили на заході, в основі кампанії з просування регіону як туристичного напрямку є його унікальні природні особливості.

«Історично так склалося, що Херсонщина асоціюється з кавунами й помідорами. А насправді у Херсонщини дуже великий туристичний потенціал – два моря, заповідник Асканія-Нова, острів Джарилгач, Олешківська пустеля, гори. Тому ми вирішили змінити сприйняття Херсонщини», - сказав Андрій Богданович, заступник голови Херсонської обласної державної адміністрації.

На відміну від інших популярних туристичних напрямків, таких як Бердянськ, Приморськ, Коблеве, Очаків, Затока, відпочивальникам на Херсонщині пропонують активний відпочинок.

«Коли ми приїжджаємо на класичний лежачий відпочинок, ми потрапляємо з рутини «робота-дім-робота» до іншої рутини - «номер-лежак-море». І на третій день такого відпочинку починаємо заглядати у Facebook, перевіряти пошту. Ми вирішили стати антиподом класичних місць пасивного відпочинку з лежаками на морі», - розповів Дмитро Логінов, директор агентства Michurin.

Слоган рекламної кампанії: «Впусти вітер у голову!», а багато разів повторювана велика літера «Х» помаранчевого кольору на всіх носіях покликана привертати увагу. Розробники туристичної стратегії Херсонщини роблять ставку на молодь та її мандрівки між численними туристичними об’єктами.

Також в області заплановано безліч культурних заходів і фестивалів.

«Цього року ми сподіваємося провести на Херсонщині «Гоголь-фест», щорічний театральний фестиваль «Мельпомена», «Чорноморські ігри», а восени хочемо провести джазовий фестиваль», - повідомила Марина Волошенко, радниця голови Херсонської ОДА.

Розглядається також можливість створення тренувальних баз на Херсонщині для українських спортсменів. А Федерація тріатлону України зацікавилася Херсонщиною для проведення своїх змагань.

Розробники туристичної стратегії звертають увагу на рівновіддаленість Херсонщини від будь-якого регіону України (на дорогу сюди треба витратити 5-7 годин часу), що значно полегшує підготовку до відпочинку і робить його спонтанним.

Херсонщина – єдина область України, що має вихід одразу до двох теплих морів – Чорного і Азовського. На Херсонщині також розташована найдовша піщана коса в світі – Арабатська стрілка, найбільший в Європі безлюдний острів – Джарилгач, один з найбільших піщаних масивів континенту – Олешківські піски, найбільше водосховище за обсягом запасів прісної води – Каховське, а також найбільший на планеті рукотворний ліс площею 100 тис. га.

Херсонщина – це також два всесвітньо відомі біосферні заповідники та п'ять національних природних парків, понад 450 км морської берегової лінії, 200 км піщаних пляжів морського узбережжя та більше 5 тисяч об’єктів історико-культурної спадщини, нагадали учасники заходу.

Відео заходу:

Замовити фото натисніть тут - Фотобанк

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-