Результати моніторингу телерадіопростору  під час позачергових виборів до Верховної Ради

Результати моніторингу телерадіопростору під час позачергових виборів до Верховної Ради

Укрінформ
23 серпня, 10:00 - Результати моніторингу телерадіопростору  України під час позачергових виборів до Верховної Ради 

Організатор: Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення.

Спікер: Сергій Костинський - член Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення.

Коротко. Учасники пресконференції презентують дані щодо розміщення передвиборної агітації та загальної присутності політичних суб’єктів – учасників передвиборних перегонів в ефірі найбільш рейтингових телеканалів України.

Підсумкові матеріали:

В ефірі ICTV було найбільше політичної агітації у період передвиборчої кампанії до ВР - Костинський

Телеканал ICTV під час передвиборчої кампанії до Верховної Ради видавав в своєму ефірі 25% політичної агітації, що є найбільшим показником серед п'яти досліджуваних українських каналів.

Про це повідомив член Національної ради з питань телеьачення і радіомовлення Сергій Костинський під час пресконференції за результатами моніторингу телерадіопростору України, що відбулася в Укрінформі 23 серпня.

"Перше, що ми зафіксували, - це попит на телеканали серед кандидатів, суб'єктів виборчого процесу. Найбільш затребуваним серед партій був ефір трьох телеканалів - ICTV (25% від загального обсягу політичної агітації були розміщені в ефірі саме цього телеканалу), 1+1 (24%) та Інтер (23%)", - зазначив Костинський.

Найменшим серед досліджених телеканалів був попит на ефір Суспільного мовника. Так, за даними медіарегулятора на UA:Перший прийшлося всього 9% від загального обсягу агітації. Водночас в ефірі каналу "Україна" цей показник становив 19%.

Разом з тим Нацрада дослідила, що найбільша кількість політичних партій розміщувала свою агітацію на телеканалі 1+1. Так, за даними регулятора, протягом передвиборчого періоду до мовника з цією метою звернулося 19 політсил. Найменша ж кількість партій-замовників - сім політсил - звернулися за розміщенням агітації до телеканалу UA:Перший.

"Найбільша кількість кандидатів-самовисуванців розміщувати свої агітаційні матеріали в ефірі телеканалу Інтер - їх було 12, а в ефірі UA:Перший такої агітації взагалі не було", - додав Костинський.

Для всебічного та об’єктивного аналізу діяльності медіа під час виборчого процесу з 24 травня Нацрада здійснювала постійний моніторинг п’яти загальнонаціональних телеканалів: “UA:Перший”, “Інтер”, “1+1”, “Україна”, ICTV. Окрім того, за визначеним графіком регулятор моніторив ще 35 телеканалів і 15 загальнонаціональних радіостанцій. Представники Національної ради в областях забезпечили моніторинг діяльності місцевих і регіональних телерадіоорганізацій.

Окрім того, упродовж 24 травня — 21 липня здійснювався вибірковий моніторинг вітчизняних супутникових інформаційних програм та іноземних супутникових телеканалів, включених до списку адаптованих, на предмет зокрема порушення ними норм законодавства України щодо заборони громадянам іноземних держав, особам без громадянства ведення передвиборної агітації через журналістську діяльність, або в діяльності яких містяться заклики до ліквідації незалежності України, зміни конституційного ладу насильницьким шляхом і поширення мови ворожнечі.

Відео з пресконференції:

Замовити фото натисніть тут - Фотобанк

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-