Фейки. Цензура. Соціальна джинса. Особливості парламентської кампанії-2019

Фейки. Цензура. Соціальна джинса. Особливості парламентської кампанії-2019

Укрінформ
17 липня, 10:00 - Тенденції парламентської кампанії-2019

Організатори: ГО «Детектор медіа»; ГО «Інститут масової інформації».

Учасники: Наталія Лигачова - голова ГО  «Детектор медіа»; Галина Петренко -  директорка ГО «Детектор медіа»; Ярослав Зубченко - експерт ГО "Детектор медіа"; Оксана Романюк -  виконавча директорка ГО «Інститут масової інформації»; Олена Голуб -  керівниця аналітичного відділу ГО «Інститут масової інформації»;  Світлана Єрьоменко - виконавча директорка Інституту Демократії ім. Пилипа Орлика; Ольга Айвазовська – голова Громадянської мережі «ОПОРА».

Коротко. Виборча кампанія припала на літо — період політичного затишшя, зменшення кількості новин та зниження активності аудиторії. Тому політичний піар стає чи не головним наповнювачем для випусків новин та підсумкових тижневиків. Кількість матеріалів з ознаками замовності та прихованої агітації в теленовинах вже на початку червня побила рекорди президентської кампанії. Й без того рекордна кількість політичних ток-шоу ще дужче зросла. Учасники пресконференції детально розкажуть про ці та інші тенденції парламентської кампанії-2019.

Підсумкові матеріали:

Передвиборчий чорний піар сконцентрований на телеканалах, контрольованих Медведчуком - Лигачова

Найбільше інформації, яка містить чорний піар, сконцентровано на телеканалах, які контролює голова політради партії "Опозиційна платформа “За життя" Віктор Медведчук.

Про це розповіла голова ГО "Детектор медіа" Наталія Лигачова на пресконференції "Фейки. Цензура. Соціальна джинса. Особливості парламентської кампанії-2019" 17 липня в Укрінформі.

“Весь чорний піар сконцентрований на телеканалах, з одного боку, які зараз вже належать майже всі Медведчуку. Цікаво те, що якщо під час президентської кампанії вони дуже рівно висвітлювали Зеленського, іноді навіть позитивно, то зараз, під час цієї кампанії, критика на адресу Володимира Зеленського та “Слуги народу” на телеканалах посилилась”, - сказала Лигачова.

Вона додала, що представники партій на телеканалах, контрольованих Медведчуком, закидають Володимиру Зеленському невиконання обіцянок “припинити стріляти” і “продовження зовнішньополітичного і гуманітарного курсу Порошенка”, а також вимагають призначення Юрія Бойка прем’єр-міністром.

Лигачова зауважила, що на телеканалах перед парламентськими виборами панують інші тенденції, ніж в онлайн-виданнях. За її словами, зараз на ТБ менше чорного піару, ніж в інтернеті.

Голова ГО “Детектор медіа” розповіла, що найбільше замовних матеріалів на телеканалах, як і в онлайн-ЗМІ, стосується “Опозиційної платформи “За життя”.

“Весь піар “Опозиційної платформи “За життя”, і це збігається з тим, що відбувається в онлайн-ресурсах, теж найбільшу кількість замовних матеріалів ми зафіксували саме в “Опозиційної платформи “За життя” і Опоблоку. Але він теж весь майже сконцентрований на телеканалах, контрольованих Медведчуком”, - зазначила Лигачова.

При цьому, вона додала, що інші телеканали про ОПЗЖ майже не згадують і не запрошують на ток-шоу представників цієї політсили.

“Найбільш драматична конфліктна лінія в телепросторі — це боротьба між “Опозиційною платформою “За життя” та Опоблоком. Тут є чорний піар, фальшиві рейтинги, звинувачення в зв’язках із владою та протягування окремих осередків у регіонах, фальшиві соцопитування вони подають. Тобто, одне одного “тролять”, - розповіла Лигачова.

Також, за словами експерта, чорний піар був зафіксований на телеканалі “Прямий” щодо Зеленського і його політсили.

“Якщо відійти від ОПЗЖ, телеканали давали досить збалансовану інформацію. Особливо в ток-шоу беруть участь представники майже всіх лідерів перегонів. Але все це піар. Тобто плюралізм піару, а не плюралізм інформації”, - підкреслила вона.

Відео з круглого столу:

Замовити фото натисніть тут - Фотобанк

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-