Ефективна партиципація в столиці: можливості, ресурси, інструменти соціальної участі та діалогу

Ефективна партиципація в столиці: можливості, ресурси, інструменти соціальної участі та діалогу

Укрінформ
25 квітня 15:00 - Ефективна партиципація в столиці: можливості, ресурси, інструменти соціальної участі та діалогу

Організатор: Департамент суспільних комунікацій, комунальне підприємство Київської міської ради “Центр публічної комунікації та інформації”.

Учасники: Роман Лелюк – директор Департаменту суспільних комунікацій; Тетяна Гузенко – заступник директора Департаменту суспільних комунікацій; Ігор Хацевич – керуючий справами Київської міської ради; Юрій Назаров – директор Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій; Артем Стельмашов – управління з питань децентралізації, розвитку місцевого самоврядування, регіональних та міжнародних зв’язків секретаріату Київської міської ради; Максим Філіппов – в.о. директора КП «Центр публічної комунікації та інформації»; Олексій Коваленко – заступник директора КП «Центр публічної комунікації та інформації»; Едуард Шестунов – директор, ТОВ «Хайп Медіа»; Київська громадська платформа; представники Громадської бюджетної комісії; представники Міської робочої групи; представники громадськості та виконавці проектів; Володимир Кебало -  Офіс Ради Європи – керівник проекту

Питання до обговорення:

- Співпраця Київської міської державної адміністрації з офісом Ради Європи в Україні в рамках впровадження ініціатив Ради Європи, націлених на зміцнення громадської участі у процесі прийняття рішень органами влади, розвиток місцевого самоврядування та громадянського суспільства в місті Києві – перший модуль Академії громадської участі в Києві (15-17 травня);

- Обговорення та планування заходів у рамках інформаційно-комунікаційної кампанії з підвищення обізнаності киян стосовно громадської участі та можливостей партиципаторного бюджету.

- Популяризація основних інструментів та механізмів громадської партиципації для залучення киян до процесу вироблення міських політик та ухвалення рішень.

Довідково. У 2016 році Київська міська влада вперше запровадила практику партиципації і запропонувала киянам брати участь в розподілі коштів місцевого бюджету через створення проектів Громадського бюджету. Початково на реалізацію проектів Громадського бюджету було виділено 50 млн. грн.

На реалізацію проектів у 2020 році Київська міська рада вже запланувала 160 млн. грн., що свідчить про зростаючу активність киян у процесах партиципації.

Цього року кожен мешканець Києва зможе віддати п’ять своїх голосів за вподобані проекти з 15 травня по 06 червня. Проекти, які отримають найбільшу кількість голосів, будуть реалізовані вже у наступному році за рахунок міського бюджету.

Підсумкові матеріали:

Департамент суспільних комунікацій КМДА презентував інформаційну кампанію Громадського бюджету-2020

Департамент суспільних комунікацій КМДА та комунальне підприємство Київської міської ради “Центр публічної комунікації та інформації” презентували інформаційну кампанію Громадського бюджету-2020.

Як розповів під час круглого столу в Укрінформі директор Департаменту суспільних комунікацій Роман Лелюк, Громадський бюджет вже четвертий рік поспіль ефективно зарекомендував себе як інструмент партисипативної участі громадян в житті міста.

“Сьогодні ми зібралися, щоб поспілкуватися і презентувати інформаційну кампанію, яка стосується Бюджету участі. Нашим новоствореним КП “Центр публічної комунікації та інформації” буде проводитися інформаційна кампанія, яка розрахована на рік, і яка спрямована на роз'яснення інструментів участі громадян і інститутів громадянського суспільства у житті міста, і прийнятті рішень. І левову долю цієї кампанії займає саме інформаційна кампанія щодо Бюджету участі", - сказав Лелюк.

Він зазначив, що з кожним роком зростає фінансовий ресурс, який виділяється київською міською владою на реалізацію проектів.

"Цього року ця сума досягла рекордного показника, якщо ми починали перший рік з 50 мільйонів гривень, то цього року — це 160 млн грн, які будуть направлені на ті проекти, які були подані і отримали перемогу за результатами голосування", - сказав він.

Зокрема, у рамках інформаційної кампанії ГБ-2020 заплановано провести публічні заходи: промоакції, прес-конференції, круглі столи, воркшопи, тренінги, дебати, майстер-класи з метою формування ключової компетенції щодо громадської участі у процесі прийняття рішень. Буде проведено фестиваль громадської участі ГБ-Фест, який проходитиме у парку ім. Тараса Шевченка. На фестивалі будуть залучені творчі, спортивні, художні колективи.

Окрім цього, інформаційна кампанія ГБ активно просуватиметься у соціальних мережах, зокрема створення чат-боту ГБ, поширення інформаційних матеріалів у друкованих ЗМІ (газети і журнали).

Крім цього, планується розміщення реклами в WIFI у громадському транспорті, розміщення відеоряду на YouTube каналах ГБ.

У рамках кампанії використовуватиметься зовнішня, відео та аудіореклама, зокрема борди, сітілайти, метролайти, зупинкові комплекси; аудіореклама в публічних просторах та транспорті; розміщення рекламних плакатів “голосуй” на об'єктах комунальної власності; трансляція відеороликів (кінотеатр, ТРЦ, метрополітен).

Водночас, як зазначив керівник проекту "Сприяння участі громадян у демократичному процесі прийняття рішень" офісу Ради Європи в Україні Володимир Кебало, у столиці створена Академія громадської участі, яка покликана стати платформою для ефективної та неформальної взаємодії між публічними службовцями та громадськими організаціями.

“Громадський бюджет є інноваційним інструментом громадської участі, який у всьому світі повертає довіру громадян до органів влади. Тому розвиток таких інструментів є загальної тенденцією в Україні і всьому світі. Є основні принципи Ради Європи, які фокусуються на тому, що потрібно забезпечувати всім рівні можливості для участі, зокрема в Громадському бюджеті. Проект Ради Європи націлений на зміцнення громадської участі на національному, місцевому рівні, зміцнення діалогу, а також наше завдання допомогти Києву, іншим громадам — вдосконалити механізми залучення громадян до процесу прийняття рішення. Саме тому ми впроваджуємо ряд різних ініціатив, наступна ініціатива — це Академія громадської участі. Ми запрошуємо близько 30 представників як з боку влади, так і активної громадськості, і разом ми будемо вивчати різні європейські практики щодо інструментів участі, консультацій, комунікації”, - зазначив він.

Як проінформував директор Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій Юрій Назаров, найближчим часом для Громадського бюджету буде створено мобільний додаток.

“Дуже багато у нас побажань перейти до мобільної версії. Сьогодні я анонсую запуск муніципального мобільного додатку. Зараз буде реалізовано тільки функціональність електронного квитка для проїзду у громадському транспорті, наступний за планами Громадський бюджет. Але не раніше чотирьох місяців ми зможемо анонсувати обмежену функціональність Громадського бюджету”, - сказав Назаров.

Як відомо, на реалізацію проектів у 2020 році Київська міська рада вже запланувала 160 млн грн.

Цього року кожен житель Києва зможе віддати п’ять своїх голосів за вподобані проекти з 15 травня по 6 червня. Проекти, які отримають найбільшу кількість голосів, будуть реалізовані вже у наступному році за рахунок міського бюджету.

Відео з круглого столу:

Замовити фото натисніть тут - Фотобанк

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-