Презентація моніторингу новин провідних українських телеканалів під час передвиборчої кампанії 2019 року

Презентація моніторингу новин провідних українських телеканалів під час передвиборчої кампанії 2019 року

Укрінформ
27 березня 10:00 - Презентація другої хвилі контент-аналізу новин прайм-тайму провідних українських телеканалів під час передвиборчої кампанії 2019 року

Організатор: Академія української преси.

Учасники: Валерій Іванов - президент Академії української преси; Наталя Костенко - завідувач відділу соціології культури і масової комунікації Інституту соціології НАН України; Сергій Макеєв - завідувач відділу соціальних структур Інституту соціології НАН України.

Довідково. Академія української преси провела дослідження за участі вчених Інституту соціології НАН України методом контент-аналізу новин прайм-тайму (19:00-23:00) семи провідних українських телеканалів - «Інтер», «1+1», «Україна», «СТБ», «ICTV», «UA:Перший», «5 канал».

Моніторинг був проведений за підтримки Посольства Великої Британії в Україні.

Проведення моніторингу стало можливим завдяки фінансовій підтримці Посольства Великої Британії в Україні в рамках проекту «Моніторинг українських телевізійних новин під час президентської виборчої кампанії», який виконує Академія української преси. Погляди, висловлені в матеріалах належать їх авторам і можуть не збігатися з офіційною позицією Уряду Великої Британії.

Підсумкові матеріали:

Бажання деяких телеканалів здійснювати вплив на політичний вибір глядачів є очевидним –експерт

Вибірковість надання синхронів окремим кандидатам у президенти - це спроба телеканалів показати значимість саме цих людей.

Про це повідомив завідувач відділу соціальних структур Інституту соціології НАН України Сергій Макеєв, під час презентації Академією української преси другої хвилі контент-аналізу новин прайм-тайму провідних українських телеканалів під час передвиборчої кампанії 2019 року, повідомляє кореспондент Укрінформу.

"Те, що канали навмисно впливають на телеглядачів, є абсолютно очевидним’’, - сказав Макеєв.

Він зазначив, що вибірковість надання синхронів деяким кандидатам у президенти - це спроба впливати на настрої людей перед виборами. За його словами, прикладом такого впливу може бути презентування телеканалами соціологічних опитувань.

“Наприклад, телеканал "Інтер", який регулярно повідомляв про рейтинги кандидатів, діяв теж досить вибірково. Говорячи про те, що рейтинг Юрія Бойка в Харківській області більше 40%, і не кажучи про те, який у нього рейтинг по всій Україні, це є теж такою спробою показати значимість кандидата”, - зауважив Макеєв.

Чергові вибори президента призначені на 31 березня 2019 року.

Трансляція проектів із Зеленським у “день тиші” є очевидною агітацією – експерт

Трансляція на телеканалі "1+1" програм за участю кандидата у президенти Володимира Зеленського 30 березня, у "день тиші" перед виборами, є явною агітацією.

На цьому наголосила завідувачка відділу соціології культури і масової комунікації Інституту соціології НАН України Наталя Костенко під час презентації в Укрінформі другої хвилі контент-аналізу новин прайм-тайму провідних українських телеканалів під час передвиборчої кампанії 2019 року, повідомляє кореспондент Укрінформу.

“Насправді, трансляція програм з Володимиром Зеленським є не прихованою агітацією, а досить очевидною”, - сказала Костенко.

Вона зауважила, що найбільша проблема у цьому випадку - у правовій оцінці ситуації.

Згідно з сіткою мовлення "1+1" на суботу, 30 березня, телеканал планує транслювати з 16:30 до 00:20 ночі чотири проекти за участю Володимира Зеленського.

Група “1+1 медіа” запевняє, що намір транслювати 30 березня проекти “Студії Квартал 95” не пов’язаний із політикою, і вважає, що не порушує законодавство.

У коментарі медіагрупи зазначається, що “Студія Квартал 95” є довгостроковим партнером телеканалу, з яким було укладено договір на кілька років про виробництво продуктів на замовлення “1+1”. Серед передач, які стоять у програмі на 30 березня, “Розсміши коміка” та “Чистоньюз” - без участі кандидата у президенти, а випуск “Вечірнього Кварталу” транслюватиметься архівний, і Зеленський там виступає як актор, а не кандидат, заявили у медіагрупі.

Вибори Президента України призначені на 31 березня. Частина 3 статті 57 закону про вибори Президента України прямо забороняє передвиборну агітацію після 24 години останньої п'ятниці перед днем голосування.

Відео заходу:

Замовити фото натисніть тут - Фотобанк

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-