Ситуація навколо призначення капітанів морських портів України

Ситуація навколо призначення капітанів морських портів України

Укрінформ
28 лютого 14:00 - Ситуація навколо призначення капітанів морських портів України

Організатор: Асоціація «Морська палата України».

Учасники: В'ячеслав Кісловський  - віце-президент Асоціації «Морська Палата України»;  Ілля Тихонов - виконавчий директор Асоціації «Морська Палата України»; Лариса Біломитцева - керівник секретаріату Асоціації «Морська Палата України»; Станіслав Нєзавітін - капітан Одеського морського торгівельного порту; Сергій Поюровський - капітан Маріупольського морського торгівельного порту;  Ольга Матвієва - директор ГО «Бізнес-Варта»;  Олександр Борисенко - генеральний директор АСК«Укррічфлот».

Коротко. Учасники «круглого столу» обговорять призначення Державною службою морського і річкового транспорту капітанів морських портів, котрих затвердили на підставі проведених конкурсів на  заміщення вакантних посад. Зокрема, йтиметься мова  про повноваженя Морської адміністрація  для організації та проведення  даного конкурсу та  про призначення капітанів портів без внесення змін до нормативно-правових актів.

Підсумкові матеріали:

Морська палата України попереджає про порушення вимог міжнародного морського права при призначенні капітанів морських портів

Асоціація "Морська палата України" звертає увагу на те, що призначення капітанів морських портів Морською адміністрацією України, про що було повідомлено 26 лютого 2019 року, відбулося з порушенням норм міжнародного морського права та законодавства України.

Про це в Укрінформі розповів виконавчий директор Асоціації "Морська плата України" Ілля Тихонов під час круглого столу «Ситуація з призначенням капітанів морських портів», повідомляє кореспондент агентства.

"На посаду капітана порту призначаються найбільш досвідчені люди, які працювали 5 років капітанами суден і добре знають норми національного і міжнародного законодавства. Призначаються капітани порту виключно за наказом міністра. На сьогодні Морська адміністрація України провела конкурс на посаду капітана порту з недотриманням цих вимог. Також не були внесені необхідні зміни в нормативно-правові акти, що регулюють відповідне призначення", - сказав Тихонов.

Він пояснив, що не повністю враховані вимоги міжнародного морського права і законодавства України в конкурсних умовах на посаду капітана порту в майбутньому можуть дати можливість поставити під сумнів компетенцію капітана порту, а значить, несуть репутаційні та фінансові ризики для морської галузі України.

"Оскільки призначення було незаконне, відповідно будь-яка дія, починаючи від видачі моряку окремого документа і закінчуючи затриманням судна буде незаконною. Якщо будь-яка постраждала сторона буде подавати документи в суд, 100% успіх цій постраждалій стороні забезпечено. І тут мова йде про компенсації в десятки тисяч доларів, які буде виплачувати держава", - підкреслив Тихонов.

26 лютого 2019 року Державна служба морського та річкового транспорту України (Морська адміністрація України) повідомила, що, відповідно до Закону України "Про державну службу", капітанам морських портів було надано статус державного службовця. У зв'язку з цим призначення капітанів морських портів на посаду відбулося за результатами відкритого конкурсу.

Асоціація "Морська палата України" - самоврядна незалежна організація, яка об'єднує підприємців, які здійснюють діяльність перевезення вантажів і пасажирів, буксирування, вантажопереробки, навчання, підготовки галузевих фахівців, інші види діяльності в сфері торгового мореплавання.

Відео заходу:

Замовити фото натисніть тут - Фотобанк

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-