Старт іспитів для реєстраторів як механізм підвищення якості їхньої роботи

Старт іспитів для реєстраторів як механізм підвищення якості їхньої роботи

Укрінформ
25 січня 11:00 - Старт іспитів для реєстраторів як механізм підвищення якості їхньої роботи

Організатор: Міністерство юстиції України.

Учасники: Олена Сукманова - перший заступник міністра юстиції; Ірина Садовська - заступник міністра юстиції з питань державної реєстрації.

Підсумкові матеріали:

Мін’юст почав прийом заяв на складання іспиту від охочих стати держреєстраторами

Міністерство юстиції України оголосило про початок прийому заяв від кандидатів на посади державних реєстраторів для складання професійного іспиту на знання українського законодавства.

Про це повідомила заступник міністра юстиції з питань державної реєстрації Ірина Садовська на прес-конференції в Укрінформі.

“Ми вирішили проводити тести, перевіряти кваліфікацію тієї людини, яка не тільки має доступ, а має право вчиняти якісь дії, вносити якісь зміни до державних реєстрів. Тож сьогодні ми розпочинаємо прийом заявок (на участь в іспиті - ред.). Відповідне оголошення ви зможете побачити на сайті Міністерства юстиції”, - сказала Садовська.

Вона пояснила, що рішення про запровадження іспиту для кандидатів на посади реєстраторів виникло внаслідок проведеного аналізу скарг, які надходять до Комісії з розгляду скарг у сфері державної реєстрації.

“Ми часто помічаємо, що порушення порядку здійснення реєстраційних дій відбувається реєстраторами несвідомо і не зі злим умислом, а саме через брак знань”, - додала заступник міністра.

За її словами, прийом документів від кандидатів на посади реєстраторів для складання іспиту триватиме до 16.00 8 лютого 2019 року.

“Хто має проходити тестування - обов’язково проходять тестування ті особи, які мають бажання розпочати працювати як державні реєстратори, особи, які з тих чи інших причин були відключені від доступу до державного реєстру повністю або тимчасово і зараз спливає термін цих обмежень. Особа має підтвердити свою кваліфікацію та скласти тест”, - пояснила Садовська.

Вона додала, що “навіть ті юристи, які ще не знають, чи бажають вони працювати реєстраторами, і чи будуть працювати реєстраторами, зможуть спробувати проекзаменувати себе і написати заявку, прийти до нас і скласти такий іспит”.

Детальніше із необхідним переліком документів та оголошенням про проведення іспиту можна ознайомитися на сайті Мін’юсту.

Садовська зауважила, що перше тестування заплановане на 18 лютого.

“Про конкретний час, місце заявники будуть заздалегідь повідомлятися на сайті Міністерства юстиції”, - сказала заступник міністра.

За її словами, тестування проходитиме в режимі “людина-комп’ютер”, що виключає людський фактор.

“Передбачено 20 автоматизованих робочих місць, тож за день ми зможемо прийняти близько 60 осіб, які бажають стати державними реєстраторами”, - сказала Садовська, додавши, що тести налічують 100 запитань, і на відповіді відведено дві години.

“Особа, яка відповіла правильно на 75 або більше запитань, вважається такою, що підтвердила свою кваліфікацію... Результати автоматично визначаються системою і через день їй видається сертифікат. Така особа іде до державного підприємства НАІС (державне підприємство “Національні інформаційні системи” - ред.), проходить двотижневе навчання для того, щоб отримати практичні навички роботи з реєстрами, і отримує ідентифікатор доступу - так званий ключ”, - пояснила заступник міністра.

Перший заступник міністра юстиції Олена Сукманова зазначила, що нині не можна назвати приблизну кількість потенційних кандидатів на посади реєстраторів, які подадуть заявки для складання іспиту.

“Ми сподіваємося, що вона буде достатня для того , щоб забезпечити ринок реєстраційних послуг саме в районах і селах; у великих містах більш-менш немає такої проблеми. Навіть якщо ми можемо аналізувати статистику минулого та позаминулого року, то не вистачало реєстраторів саме у маленьких селах. Я сподіваюся, що цей іспит нікого не відлякає, і ми після того, як тільки будемо знати станом на 8 лютого, скільки маємо заявок, офіційно про це скажемо”, - зазначила Сукманова.

Як повідомляв Укрінформ, із 1 січня 2019 року всі кандидати на посаду реєстраторів будуть складати професійний іспит на знання українського законодавства. Відповідну постанову було ухвалено Кабінетом міністрів України.

 Відео з прес-конференції:

Замовити фото натисніть тут - Фотобанк

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-