Результати впровадження Ініціативи з моніторингу прозорості та доброчесності ремонту доріг у 2018 році

Результати впровадження Ініціативи з моніторингу прозорості та доброчесності ремонту доріг у 2018 році

477
Укрінформ
26 грудня 14:00 - Результати впровадження Ініціативи з моніторингу прозорості та доброчесності ремонту доріг у 2018 році 

Організатори: Програма розвитку ООН в Україні (ПРООН)  спільно з Міністерством інфраструктури України.

Учасники: Володимир Омелян -  міністр інфраструктури України; Янтомас Хімстра - директор ПРООН в Україні;  Наталія Форсюк - директор Національного Секретаріату CoST в Україні; Володимир Дудченко - начальник управління інфраструктури Сумської обласної державної адміністрації;  голови ОДА, народні депутати.

Питання до обговорення:

Підсумки проекту ПРООН «Моніторинг доброчесності та прозорості організації та виконання ремонтів доріг України»;

Результати громадського моніторингу виконання дорожньо-будівельних робіт у 2018 році, здійсненого громадськими організаціями спільно з обласними державними адміністраціями у 12 областях;

Презентація успішних прикладів, коли було виправлено виявлені дефекти ремонту доріг.

Довідково. За даними Уряду України, 97% доріг України потребують ремонту. Плани Уряду передбачають будівництво високоякісних доріг по всій країні протягом п'яти-семи років. У березні 2018 року КМУ затвердив Державну цільову економічну програму розвитку автомобільних доріг загального користування державного значення на 2018 - 2022 роки. Загальний обсяг фінансування становитиме майже 300 млрд грн. Програма визначає відсутність ефективної та незалежної системи контролю якості як одну з основних причин низької якості доріг в Україні.

Підсумкові матеріали:

Омелян: Укрпошта залишається соціально важливою компанією і припинення доставки пенсій не буде

Міністр інфраструктури України Володимир Омелян заявив, що ПАТ “Укрпошта” залишається соціально важливою компанією і скорочень відділень чи припинення доставки пенсій не буде.

Про це він сказав під час зустрічі із членами Наглядової ради Укрпошти 14 грудня, повідомляє прес-служба міністерства.

Зокрема Омелян наголосив, що Укрпошта має поєднувати бізнес-підходи із соціальною функцією.

"Укрпошта і надалі залишатиметься соціально важливою компанією. Ані скорочення кількості відділень на селі, ані припинення доставки пенсій не буде. Укрпошта сумлінно виконуватиме всі соціальні функції, покладені на неї. Дякуючи Президенту України, знайдено компромісне рішення між Укрпоштою та Пенсійним фондом України", - сказав міністр.

Він додав, що Укрпошту потрібно перетворити на сучасну компанію, лідера ринку поштових послуг.

31 жовтня цього року Укрпошта повідомляла, що за три квартали 2018 року компанія збільшила чистий дохід за основними напрямками діяльності на понад 1 млрд грн порівняно з аналогічним періодом минулого року. Також повідомлялося, що незважаючи на збільшення доходів, фінансовий результат компанії за 9 місяців поточного року є збитковим у розмірі 514,1 млн грн. Основною причиною збитків, за інформацією Укрпошти, є надання Пенсійному фонду України послуги доставки пенсій за тарифом 2004 року, що покриває лише 60% її собівартості.

Президент України Петро Порошенко 12 грудня заявив, що 500 млн грн у держбюджеті мають компенсувати збитки Укрпошти з доставки пенсій. Він також наголосив, що вважає неприпустимим підвищення тарифів на доставку пенсій, звільнення листонош і закриття поштових відділень у сільській місцевості.

Мінінфраструктури тимчасово обмежить видачу дозволів на міжнародні перевезення у 2019 році

Міністерство інфраструктури тимчасово обмежить видачу та оформлення дозволів українським перевізникам на здійснення міжнародних автомобільних перевезень у 2019 році.

Про це заявив заступник міністра інфраструктури Юрій Лавренюк на засіданні Комісії з розгляду питань, пов’язаних з оформленням, видачею, обліком та аналізом ефективності використання дозволів на поїздку по територіях іноземних держав, повідомляє прес-служба міністерства.

Зокрема, Лавренюк зазначив, що враховуючи ситуацію, яка склалась із кількістю дозволів Республіки Польща, вирішено ввести обмеження щодо оформлення та видачі таких дозволів у 2019 році та термінів їх повернення.

«До кінця 2019 року усі дозволи Республіки Польща будуть оформлюватись рівними частинами від загальної кількості кожен місяць виключно в 8 ПВД: «Бориспіль», «Вінниця», «Голоби», «Ковель», «Львів», «Хмельницький», «Ужгород» та «Коростень», - сказав він.

Оформлювати та видавати дозволи до Польщі будуть лише на автотранспортні засоби, які відповідають екологічним параметрам Євро-3 та вище, повна маса яких перевищує 10 тонн. Крім того, оформлюватимуть та видаватимуть лише один дозвіл на транспортний засіб, який виконує перевезення територією Республіки Польща, навіть за умови зміни виду перевезення під час одного кругорейсу.

Заступник міністра наголосив на високому відсотку використання дозволів на здійснення міжнародних автомобільних перевезень вантажів територіями Австрії, Азербайджану, Бельгії, Білорусії, Грузії, Італії, Казахстану, Латвії, Німеччини, Норвегії, Польщі, Румунії, Угорщини, Узбекистану, Франції, дозволів ОЧЕС та ТРАСЕКА та підкреслив, що квоти дозволів по цих країнах недостатні для планомірної роботи українських перевізників до кінця року.

Тому профільному департаменту міністерства було доручено внести зміни до Порядку в частині скорочення з 90 днів до 30 днів терміну повернення бланка дозволів, особливо тих країн, квоти яких є недостатніми.

Посадовець зазначив, що, з огляду на обмежені річні квоти та недостатній залишок дозволів на 2018 рік, вирішено ввести тимчасове обмеження на дозволи додаткової квоти на 2019 рік по окремих видах перевезень до таких країн, як Австрія, Азербайджан, Бельгія, Білорусь, Грузія, Італія, Казахстан, Латвія, Нідерланди, Німеччина, Норвегія, Румунія, Словаччина, Узбекистан, Франція, Угорщина.

Крім того, Лавренюк наголосив, що з 1 січня 2019 року видача і облік дозволів будуть здійснюватися з використанням комп'ютерного програмного забезпечення (із застосуванням штрих-коду).

Також у міністерстві повідомили, що за результатами засідань змішаних комісій з питань міжнародних автомобільних перевезень з Францією та Нідерландами на 2019 рік здійснено обмін багаторазовими дозволами. Комісія вирішила здійснювати оформлення багаторазових дозволів тим перевізникам, які здійснили найбільшу кількість поїздок їх транспортними засобами до зазначених країн.

Як повідомляв міністр інфраструктури Володимир Омелян 20 грудня, Польща виділила додаткові 3 тис. транзитних та тисячу двосторонніх дозволів на перевезення для українських вантажівок. Він зауважив, що цього вистачить, щоб закрити потреби на автоперевезення до кінця року і виконати контрактні зобов’язання українських компаній перед контрагентами з ЄС.

За рік відремонтовано 3800 км автошляхів - Мінінфраструктури

Протягом 2018 року в Україні відремонтовано 3800 км автошляхів.

Про це повідомляє Міністерство інфраструктури, яке оприлюднило відповідну інфографіку у Facebook. “3800 км автошляхів відремонтовано цього року”, - йдеться у повідомленні. За даними міністерства, на ремонт доріг державного значення цьогоріч витрачено 23,8 млрд грн, доріг місцевого значення - 11, 5 млрд грн. Зокрема, в рамках інфрастуктурного проекту Go Highway, мета якого з'єднати українські та польські порти, ремонтували дороги у Вінницькій, Черкаській, Львівській, Хмельницькій, Тернопільській областях. Також ремонт відбувався на трасах М-03 (Київ - Харків - Довжанський), Н-31 (Дніпро - Решитилівка), Н-03 (Житомир - Чернівці), Р-46 (Харків - Охтирка), М-06 (Київ - Чоп), М-19 (Доманове - Ковель - Чернівці - Тереблече), М-21 (Виступовичі - Житомир - Могилів-Подільський), М-22 (Полтава - Олексаднрія), Н-08 (на ділянці Запоріжжя - Маріуполь), Н-09 (Мукачеве - Львів), Н-11 (Дніпро - Миколаїв).

Як повідомляв у жовтні міністр інфраструктури Володимир Омелян, у 2018 році в Україні планували відремонтувати 4 тис. км доріг. За даними міністра, у 2016-2017 роках було загалом відремонтовано 3 тис. км доріг.

Пасажиропотік в аеропортах України за три роки збільшився вдвічі - Омелян

За три роки пасажиропотік в аеропортах України зільшився вдвічі.

Про це повідомив міністр інфраструктури Володимир Омелян у Facebook.

"За останні 3 роки ми подвоїли пасажиропотік в аеропортах України. 2015 рік - 10 мільйонів пасажирів, 2018 рік - 20 мільйонів пасажирів", - зауважив Омелян.

Він також повідомив, що особисто привітав семирічного Дмитра, який став 20-мільйонним пасажиром України.

"Сьогодні мав радість привітати його разом із молодшим братом Тихоном і батьками в аеропорту «Бориспіль». Рейс Софія-Київ авіакомпанії «Роза вітрів» приземлився сьогодні в Києві і привіз пасажирів-рекордсменів", - написав Омелян.

Міністр додав, що в Україні відновлюють свою роботу регіональні аеропорти, до них заходять лоу-кост перевізники, а на більшості європейських рейсів можна купити квиток від 10 євро. "Це - відповідь всім, хто не вірить в Україну. Відповідь всім, хто кричить «зрада». А ми поки в цей час із дня в день б’ємося за перемогу. Українці літають і літатимуть ще більше", - наголосив Омелян.

Міністр висловив упевненість, що 30% зростання третій рік поспіль української авіації буде повторено в усіх сферах економіки України.

Відео з прес-конференції:

Замовити фото натисніть тут - Фотобанк

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-