Рожеві окуляри. Жінка в дзеркалі українських медіа

Рожеві окуляри. Жінка в дзеркалі українських медіа

Укрінформ
11 грудня 14:00 - Рожеві окуляри. Жінка в дзеркалі українських медіа

Організатори: ГО «Інститут розвитку регіональної преси»,  кампанія «Повага» за підтримки Національного демократичного інституту.

Учасники: Олена Єна -  директорка програми «Жінки-лідерки», Національний демократичний інститут; Анастасія Яновицька - старша координаторка програми «Жінки-лідерки», Національний демократичний інститут; Вікторія Єрмолаєва -  редакторка сайту «Повага», редакторка «Громадського радіо»;  Інна Борзило -  ведуча програми «Складна розмова» на «UA:Перший/Суспільне ТБ»; Софія Пилипюк -  редакторка «The Village Україна»;  Ліза Кузьменко -  журналістка «Громадського радіо», кампанія «Повага», членкиня Комісії з журналістської етики;  Ірина Виртосу -  головна редакторка сайту «Центр інформації про права людини»; Анна Довгопол -  керівниця гендерних програм, Представництво Фонду імені Гайнріха Бьолля в Україні (Heinrich Bцll Stiftung); Тая Герасимова - головна редакторка інтернет-видання «Update»; Ірина Славінська - модераторка, координаторка з гендерних питань кампанії «Повага», продюсерка радіо «Культура»;  Вікторія Лісовик -  менеджерка кампанії «Повага», ГО «ІРРП»; Леся Ганжа - головна редакторка сайту "Жінки - це 50% успіху України".

Питання до обговорення:

Який образ жінки формують сучасні медіа? Які причини та передумови такого погляду на жінку?

 Як сформований у медіа образ впливає на ставлення до жінки в українському суспільстві?

Які є позитивні практики з протидії сексизму у медіа?

Хто та яким чином проводить моніторинг дотримання гендерного балансу та недискримінації у медіа?

Якими є міжнародні зобов'язання України та стандарти щодо дотримання балансу висвітлення жінок та чоловіків у медіа?

Підсумкові матеріали:

В Укрінформі відбулася дискусія "Жінка в дзеркалі українських медіа"

В Укрінформі відбулася дискусія на тему "Жінка в дзеркалі українських медіа", організована ГО «Інститут розвитку регіональної преси», кампанією «Повага» за підтримки Національного демократичного інституту.

Під час дискусії, зокрема, обговорено питання позиціонування жінки в медіа, висвітлення в ЗМІ діяльності жінок, які працюють у різних галузях. Учасниці наголошували, що при всій різноманітності ЗМІ існує проблема висвітлення не лише питання гендерної рівності, але й чутливих для суспільства тем.

"В 2019 році в ЄС будуть обговорюватися такі теми, як гендер та екологія. Ми розуміємо, що ці дві теми неминуче підхоплять якраз загальнополітичні медіа. З одного боку, більш широкий розголос, більша увага і залучення ширших аудиторій до таких резонансних тем. З іншого боку, це дасть більший рівень профанації цих тем. Нам доведеться говорити дуже простою мовою", - сказала головний редактор сайту "Жінки - це 50% успіху України" Леся Ганжа.

За її словами, необхідно шукати нові форми подачі такої інформації. "Треба говорити зрозумілою мовою з тим людьми, які не знають, що таке гендер і плутають це слово з ЛГБТ", - зауважила Ганжа.

Водночас, як зазначила директор програми «Жінки-лідерки» Олена Єна, українське суспільство в питання ріності прав жінок та чоловіків демонструє певний прогрес. За даними деяких досліджень, які вона навела, 73% чоловіків та 81% жінок сказали про те, що рівність між чоловіками та жінками для них є або надзвичайно важливою, або просто важливою.

Втім, Єна наголосила, що при формулюванні питань у цьому дослідженні автори свідомо уникали слова "гендер".

Директор програми «Жінки-лідерки» зауважила, що результати таких досліджень доводяться до політичних партій, і там розуміють, що це трендова тема.

"Дуже хотілося б побачити якісні зміни не коли кандидаток залучають в останній момент, тому що потрібно закрити квоту , а якась жінка є популярною у своїй громаді, а все ж таки тому, що вона є членкиня партії, яка її висуває, " - наголосила Єна.

Відео заходу:

Замовити фото натисніть тут - Фотобанк

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-