«Дякую». Просування України в світі на прикладі стрічки про пригоди японського професора, який заблукав в Україні

«Дякую». Просування України в світі на прикладі стрічки про пригоди японського професора, який заблукав в Україні

Укрінформ
5 липня, 10:00 - Просування України в світі на прикладі стрічки «Дякую».

Організатор: Міністерство інформаційної політики України.

Учасники: Артем Біденко - державний секретар Міністерства інформаційної політики України; Марина Соботюк - радник Міністра інформаційної політики України з питань міжнародної комунікації; Дзен Євстігнейкін - режисер стрічки «Дякую».

Коротко. Стрічка «Дякую» розповідає про пригоди японського професора, який заблукав в Україні, проте отримав багато позитивних вражень від своєї подорожі. Стрічка показує Україну як цікаву, гостинну, самобутню країну з захопливими пейзажами та багатою історією. Фільм на замовлення Міністерства інформаційної політики України зняла Best Friends Film.

Довідково. 14 березня 2018 року стрічку презентували у Посольстві України в Японії. Ексклюзивні покази відбулися у Харкові, Острозі та Львові.

У квітні «Дякую» виграла у номінації «найкращий монтаж» на щомісячному міжнародному фестивалі Short to the point (Румунія).

Окрім того, «Дякую» посіла друге місце у номінації «Туристичний напрямок - Регіон» на 11-му Міжнародному фестивалі туристичних фільмів Tourfilm Riga 2018 у Ризі (Латвія).

18 травня до Дня Європи Студентська рада при МІП презентувала стрічку в 8 вищих навчальних закладах по всій території України.

2 червня відбувся спеціальний показ «Дякую» на Поштовій площі у Києві в рамках 47-го міжнародного кінофестивалю «Молодість».

20 червня показ короткометражного фільму «Дякую» відбувся в Палаці Незалежності Португалії у Лісабоні.

22 червня стрічку показали в рамках II Міжнародного кінофестивалю «БРУКІВКА» в Кам’янці-Подільському. «Дякую» отримала на фестивалі приз глядацьких симпатій як «найкращий професійний фільм».

Акредитація ЗМІ за  електронною адресою accreditation.mip@gmail.com  або за тел: (044) 200-41-23.

Підсумкові матеріали:

Фільм "Дякую" успішно популяризує Україну на кінофестивалях - МІП 

Стрічка "Дякую", яку на замовлення Міністерства інформаційної політики України зняла Best Friends Film, успішно популяризує нашу країну завдяки успіху на кінофестивалях в різних країнах світу.

На цьому наголосила під час прес-конференції в Укрінформі радник міністра інформаційної політики України з питань міжнародної комунікації Марина Соботюк, повідомляє кореспондент Укрінформу.  

"Минулого року в міністерстві виникла ідея зняти стрічку, яка буде популяризувати Україну в світі. І оскільки був Рік Японії в Україні, ми вирішили, що головним героєм буде японець, який заблукав в Україні, проте отримав багато позитивних вражень від своєї подорожі. Наша мета була показати, що Україна - це не країна, в якій іде війна, бо війна все-таки закінчиться, а це країна потенційно ресурсна, і до нас повинні приїжджати туристи, а інвестори повинні вкладати свої кошти. Цю стрічку ми вже презентували в Японії, їм дуже сподобалося, що головний герой - японець, їм було дуже цікаво, як він подорожує Україною, тож багато хто захотів сюди приїхати", - розповіла Марина Соботюк. 

Вона зазначила, що стрічку подали на велику кількість міжнародних фестивалів, і на деяких, де вона вже побувала, "Дякую" здобула перемогу. 

"Зокрема, позаминулого тижня ми були на фестивалі "Бруківка" у Кам'янці-Подільському і отримали приз глядацьких симпатій - як найкращий професійний фільм", - поінформувала радник міністра. 

Соботюк також додала, що на показах в Україні і за кордоном дуже тепло приймали цей фільм - і 19 травня, на День Європи в Україні, коли Студентська рада при МІП презентувала цю стрічку у 8 містах України, і два тижні тому в Португалії, де є дуже велика українська діаспора, що оцінила її як дуже хорошу роботу про Україну. 

Режисер стрічки "Дякую" Дзен Євстігнейкін зазначив, зокрема, що картина була на фестивалях у Токіо, в Румунії, де виграла у номінації "найкращий монтаж", на міжнародному фестивалі Tourfilm Riga 2018 у Ризі, де посіла друге місце серед 500 учасників у номінації "кращий регіон".

"За 25 хвилин фільму важко було охопити всю країну. Ми показали основні регіони, куди потрапив наш головний герой, якого зіграв справжній японський професор, що вже 5 років живе у Києві і написав книжку про Україну. Ми справді мандрували нашою країною, і, як показано в картині, нас скрізь дуже гостинно, доброзичливо зустрічали - і у Львові, і в Одесі..." - сказав режисер.  

Стрічку "Дякую" доповнять ще двома сюжетами і покажуть на великому екрані - МІП

Міністерство інформаційної політики планує створити триптих про Україну як країну можливостей. Для цього до короткометражки "Дякую", де головний герой - японець, що подорожує Україною, дознімуть ще два сюжети і повний метр запустять на великий екран.

Про це заявив на прес-конференції в Укрінформі державний секретар МІП Артем Біденко, повідомляє кореспондент Укрінформу. 

"У нас є задумка зробити триптих, оскільки "Дякую" - це короткометражка, 25 хвилин, - взяти ще дві країни і в результаті вийти на повний метр в стилі "Париж, я люблю тебе", щоб потім запустити його на великий екран. Звичайно, що це план вже наступного року", - сказав Біденко. 

Він уточнив при цьому, що вже заплановані конкретні дві країни і навіть є сценарії. 

Біденко також поінформував, що МІП має багато проектів щодо популяризації бренду Ukraine NOW. Така реклама вже з'явилася в Лондоні, до осені плануються ще кілька заходів за кордоном, зокрема у Нью-Йорку та Торонто. 

"Задумка така, щоб все більше України було на закордон саме як країни цікавої, країни можливостей", - підкреслив Біденко.

Держсекретар МІП нагадав, що вже більше року в Україні триває велика кампанія щодо популяризації України у світі, відповідно ухвалений єдиний бренд Ukraine NOW. 

"Паралельно ми запустили багато процесів зі створення інтелектуального продукту, який би міг продемонструвати Україну не тільки з точки зору конфліктних речей, які відбуваються, - війни, досить складного ходу реформ, але й з погляду України як цікавої країни для туристів, як мальовничої території, повної неочікуваних речей, які, приїхавши, можна побачити тут поруч. І ми почали реалізовувати концепцію "Україна можливостей", яка є в бренді Ukraine NOW. І одним з таких хороших проявів, тим, чим ми пишаємось, є стрічка "Дякую". Я презентував її у вишах в кількох містах України, в інших країнах. І, звичайно, враження аудиторії завжди було "Wow!". Нам аплодували, і це той продукт, який спонукає більше і більше розказувати про Україну назовні", - підкреслив Біденко.

Відео з прес-конференції:

Замовити фото натисніть тут - Фотобанк

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-