«Україна - це Європа». Презентація комунікаційної кампанії

«Україна - це Європа». Презентація комунікаційної кампанії

Укрінформ
18 травня 14.00  - «Україна - це Європа» з нагоди відзначення 19 травня Дня Європи в Україні 

Організатор: Міністерство інформаційної політики України.

Учасники: Еміне Джапарова - перший заступник міністра інформаційної політики України; Людмила Василенко - завідувач сектору з питань європейської інтеграції Міністерства інформаційної політики України; Кирило Тимошенко - продюсер  креативної агенції повного циклу GOODMEDIA;  Андрій Нестеренко - головний режисер GOODMEDIA, режисер-постановник комунікаційної кампанії «Україна - це Європа».

Коротко. Під час брифінгу будуть презентовані відеоролики «Україна - це Європа» та бордова кампанія, присвячена популяризації європейських цінностей.

Довідково. GOODMEDIA входить до ТОП-20 агенцій України згідно з рейтингами Всеукраїнської рекламної коаліції. Має декілька українських та міжнародних нагород за виробництво соціальної реклами.

Підсумкові матеріали:

У Мінінформполітики назвали справжню ціну нового бренду України

На розробку нового бренду Ukraine NOW UA не було витрачено жодної гривні з державного бюджету.

Про це заявила перший заступник міністра інформаційної політики України Еміне Джапарова на прес-конференції в Укрінформі.

«У соціальних мережах кожний «художник», кожний «митець» соцмережі вважав за необхідне висловити свою позицію з приводу цього бренду. Ми хочемо спростувати міф про те, що він дорого обійшовся для державного бюджету. Нуль гривень нуль копійок коштував цей бренд для бюджету України. Його розробляло одне з кращих агентств Banda Agency», - сказала Джапарова.

За її словами, немає підстав також говорити про те, що ухвалення проекту бренду Ukraine NOW UA залежало від однієї людини. До складу комісії, яка опікувалася цим питанням, увійшло 25 представників органів державної влади, народних депутатів, досвідчених рекламістів.

«Ми розуміємо, що у таких речах завжди стоїть питання смаку, але те, що сам процес і рішення по бренду було кулуарним і закритим, що це рішення міністерства чи якоїсь однієї особи у цьому міністерстві - це неправда», - заявила представник МІП.

За словами Джапарової, після затвердження проекту Ukraine NOW UA урядом, Мінінформполітики разом з партнерами переходить до другого етапу - розробку модульного брендбуку, аби якнайшвидше надати можливість використовувати його у різних формах. 

«Ми закликаємо користуватися цим брендом. Це візитівка країни, яка слугуватиме ще ефективнішій популяризації України у світі», - наголосила перший заступник міністра інформаційної політики

Як повідомляв Укрінформ, уряд 10 травня ухвалив єдиний бренд України. 

Держсекретар Міністерства інформаційної політики Артем Біденко зробив презентацію колективної роботи, яка тривала майже рік, щодо створення бренду України.

Комісія визнала переможцем варіант бренду Ukraine Now, створений українським агентством Banda Agency.

На основі цього єдиного парасолькового бренду, що містить ключові елементи комунікації, буде розроблений модульний брендбук, яким можуть скористатися будь-які органи влади, підприємства, громадські організації за умови дотримання технічних стандартів.

Прем'єр-міністр Володимир Гройсман упевнений, що проект бренду Ukraine Now сприятиме просуванню інформації про Україну у світі.

Відео з прес-конференції:

Замовити фото натисніть тут - Фотобанк

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-