Підсумки Бієнале 2017: минуле та майбутнє

Підсумки Бієнале 2017: минуле та майбутнє

Укрінформ
17 квітня  15.30  - Підсумки Бієнале 2017: минуле та майбутнє

Організатор: Міністерство культури України.

Учасники: Євген Нищук - міністр культури України; Світлана Фоменко - перший заступник міністра культури України; Пітер Дорошенко - Куратор українського павільйону у 2017 році, виконавчий директор Центру сучасного мистецтва Dallas Contemporary; експерти з Республіки Польща, українські експерти з сучасного мистецтва, представники мистецького середовища, а також учасники минулорічного конкурсного відбору Куратора національного проекту.

Коротко. Під час заходу обговорять удосконалення процедури відбору Куратора національного культурного проекту на Венеціанській бієнале та подальші шляхи розвитку та інтеграції сучасного актуального мистецтва України в світовий простір.

Підсумкові матеріали:

Мінкультури вже розпочато підготовку до Венеційської бієнале 2019 року

Міністерство культури почало працювати над представленням України на Венеційській бієнале 2019 року.

Про це йшлося під час круглого столу в Укрінформі, повідомляє кореспондент агентства.

"В цьому році ми вже розпочали роботу з відбору локації у Венеції, щоб у час, коли вже буде обиратися куратор проекту, він знав технічне завдання, технічні параметри. Це полегшить і фінансове обгрунтування, і розрахунки і для нас, і для конкурсантів на бієнале", - сказала перший заступник міністра культури Світлана Фоменко.

Вона зазначила, що на оренду Українського павільйону запланували таку саму суму, що й торік, і яка відповідає вимогам венеційських локацій.

"У плані роботи Мінкультури 2,5 млн грн у цьому році передбачено на оплату оренди приміщення бієнале. Оренду ми оплачуємо 70% цього року і 30% - наступного", - повідомила заступник міністра.

Фоменко нагадала, що за новим регламентом Вінеційської бієнале, урядовий орган (у нашому випадку це Міністерство культури) виступає комісаром, куратора обирає експертне середовище. Експертна рада з питань сучасного мистецтва при міністерстві могла би стати консультативно-дорадчим органом, який обирає куратора, вважає вона.

Вона наголосила на важливості цього заходу для іміджу України.

"Якщо ми подивимося ту статистику, яку пропонує зараз бієнале, то вона дуже потужна: 55 міністрів, 10 глав держав. Це говорить про те, що цей захід вийшов далеко за межі культурного і мистецького, що, звичайно, він має політичний аспект", - зазначила Фоменко.

Міністр культури Євген Нищук заявив про необхідність продовжити добру динаміку фінансування, підтримки майданчика Венеційської бієнале з метою показати Україну сучасною, прогресивною, думаючою, креативною.

"Це те, що робить нас в тренді, що робить нас сучасною європейською країною", - підкреслив він.

Міністр нагадав, що проект кураторів Пітера Дорошенка і Лілії Куделі - а саме робота видатного фотохудожника Бориса Михайлова - мав торік великий резонанс на Венеційській бієнале, його дуже високо оцінили арт-критики, як, власне, і сам Український павільйон.

Нищук також зазначив, що сфера сучасного мистецтва з недовірою ставиться до державних інституцій, тому Мінкультури хоче великого діалогу, щоб мати єдиний підхід стосовно багатьох питань, зокрема й фінансової частки держави на підтримку проекту.

"Ми хочемо змінити ситуацію, надавши розвитку сучасного мистецтва державної стратегії. Створити модель, яка б гарантувала реалізацію того чи іншого проекту. Причому щоб відповідальність за реалізацію проекту взяли різні гравці - і держава, і куратори, і, можливо, зацікавлені спонсори чи партнери. Ми можемо продискутувати нашу ідею, що на майбутнє близько 60% може покривати держава, близько 30% - куратор, близько 10% - партнери, спонсори", - запропонував міністр. 

Відео з круглого столу:

Замовити фото натисніть тут - Фотобанк

 

 

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-