Що потрібно для відродження суднобудівної галузі країни?

Що потрібно для відродження суднобудівної галузі країни?

1080
Ukrinform
8  лютого 14.00 - Нові замовлення на Миколаївському суднобудівному заводі, реструктуризація підприємства, швидкі реформи

Організатор: ДК «Укроборонпром».

Учасники: Володимир Кострицький - заступник директора ДК «Укроборонпром»; Валерій Калашніков - директор Миколаївського суднобудівного заводу; Роксолана Шейко - керівник апарату ДК «Укроборонпром».

Підсумкові матеріали:

Миколаївський суднобудівний завод виходить на беззбитковий рівень, але потрібно вирішити питання крейсера “Україна” - Укроборонпром

Укроборонпром вжив заходів із завантаження замовленнями Миколаївського суднобудівного заводу, що дасть змогу вийти йому на беззбитковий рівень, однак для погашення майже 65 млн грн боргів із зарплати потрібно рішення уряд щодо подальшої долі ракетного крейсеру “Україна”, який знаходиться в останні роки на утримуванні підприємства.

Про це заявив заступник директора ДК “Укроборонпром” Володимир Кострицький під час прес-конференції в Укрінформі.

“Сьогодні відбулося розширене засідання комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати концерну, на яку ми запросили представників профспілкових організацій, починаючи з первинної профспілкової організації заводу та закінчуючи представниками центрального комітету профспілок суднобудівників України, представників Миколаївської обласної держадміністрації, представників Військово-морських сил України. На цій комісії було заслухано інформацію керівника підприємства про стан справ, про питання, які накопичились за час до його приходу, та шляхи вирішення цих питань”, - повідомив він.

За словами Кострицького, вирішення проблем, які стоять перед підприємством, “лежить у кількох площинах”. “По-перше - це завантаження замовленнями по ремонту суден Миколаївського суднобудівного заводу. Це дозволить забезпечить поточну оперативну діяльність на беззбитковому рівні, забезпечить виконання поточних зобов’язань цього підприємства. Питання погашення заборгованості з заробітної плати можливо досягнути за рахунок кількох чинників. Перший з них - вирішення долі недобудованого ракетного крейсера”, - сказав він.

За словами Кострицького, шляхи вирішення цього питання запропоновані концерном, справа тепер за Міністерством оборони та урядом.

“По-друге - підприємство історично наділено серйозним обсягом активів, розташованих в центрі міста на площі понад 40 гектарів. Частина активів вже не використовується і не буде використовуватися у подальшій дільності, пов’язаній із суднобудуванням та судноремонтом, і може бути використана для залучення інвестицій, розміщення інших виробництв, використання на платній основі іншими суб’єктами господарювання”, - вказав заступник директора “Укроборонпрому” на ще один можливий шлях покращення фінансового стану підприємства.

Директор Миколаївського суднобудівного заводу Валерій Калашніков, який був призначений на посаду наприкінці 2017 року, повідомив, що заборгованість із зарплати працівниками заводу становить понад 65 млн грн.

“На сьогодні ми вживаємо низку заходів, які дозволять нашому підприємству вийти на точку беззбитковості, ми вживаємо усі заходи, щоб завантажити підприємство замовленнями як військового значення, так і комерційними замовленнями для того, щоб колектив - більше 500 осіб - почав заробляти як на поточну заробітну плату, так і на сплату податків та зборів в наші державні органи”, - повідомив він. Втім, додав Калашніков, це не дозволить закрити борг із зарплати.

“З кінця 2014 року Міністерство оборони перестало фінансувати утримання ракетного крейсера, замовлення № 2011, який знаходиться на території нашого підприємства. І ми вже четвертий рік на безоплатній основі несемо усі витрати на його утримання. Фактичний обсяг фінансових засобів, витрачених підприємством на його утримання, вже складає більше 80 млн грн. Без негайного рішення Міністерства оборони, Кабінету міністрів щодо підписання постанови про подальшу долю ракетного крейсера ми не зможемо вийти з ситуації, яка склалася. Ми дуже занепокоєні ситуацією і чекаємо на рішення”, - повідомив він.

За словами директора заводу, наразі потрібно ухвалення рішення на рівні уряду щодо долі крейсера. “Ми готові виконати будь-яке рішення, в тому числі якщо буде прийнято рішення і по демілітаризації цього замовлення”, - зазначив він.

Як повідомлялося, у Миколаєві робітники суднобудівного заводу вже кілька разів проводили акції протесту, вимагаючи погашення боргів із зарплати. Вони, зокрема, перекривали автодорогу Миколаїв-Одеса.

В Укроборонпромі заявляли, що складна ситуація на заводі сталася через припинення урядом в лютому 2015 року компенсації витрат підприємства на утримання недобудованого крейсера "Україна".

В листопаді минулого року Прем'єр-міністр Володимир Гройсман висловив упевненість, що погашення заборгованості із зарплати на суднозаводі повинен вирішити держконцерн "Укроборонпром", в управлінні якого перебуває підприємство. Він також заявив, що у вирішенні долі недобудованого крейсера "Україна" уряд буде спиратися на підготовлені за підсумками вивчення цього питання висновки Ради національної безпеки і оборони.

Відео з прес-конференції:

Замовити фото натисніть тут - Фотобанк


Актуально

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-