«Коронація слова». Сучасні формати промоції читання

«Коронація слова». Сучасні формати промоції читання

Укрінформ
29 вересня 14.00 - «Коронація слова»: нові формати розвитку книговидання та популяризації читання

Організатор: Департамент суспільних комунікацій КМДА.

Учасники: Тетяна Гузенко - начальник Управління інформаційної політики та комунікацій Департаменту суспільких комунікацій КМДА; Юрій Логуш, Тетяна Логуш  - засновники Міжнародного літературного конкурсу «Коронація слова»; Олег Щербина - продюсер фільму «Будинок слова», засновник та голова правління «Fresh Production Group»; Тарас Томенко - режисер фільму «Будинок слова», співавтор сценарію; Володимир Кравчук - юрист, ініціатор нової правової спец.відзнаки; Лілія Максименко - письменниця, керівник медіа-клубу КПДЮ; Олена Осмоловська - письменниця, директор видавництва «Видавничий центр «12», доцент кафедри видавничої справи Інституту журналістики Київського університету ім. Б. Грінченка; Сергій Лисенко - режисер-постановник фільму «Екс».

Питання до обговорення:

-нововведення та нові номінації конкурсу «Коронація слова»;

-проект «Молода КороНація»;

-сучасні формати промоції читання.

Підсумкові матеріали:

Українських авторів потрібно популіризувати за кордоном - засновники конкурсу "Коронація слова"

Міжнародний літературний конкурс "Коронація слова" вже відкрив понад 650 нових імен, а тепер одним із головних своїх завдань вбачатиме популяризувати українських письменників  у світі.

Про це розповів співзасновник конкурсу Юрій Логуш під час круглого столу в Укрінформі.

"Конкурсу скоро 18 років, він унікальний в Україні. Цей конкурс створив третю хвилю новітньої літератури. Ми відкрили понад 650 нових письменників, вже більше 750 надрукованих романів. Наклади піднімаються аж до позначки 100 тисяч. І розпочався процес створення фільмів на основі романів і кіносценаріїв "Коронації слова". Наша мета у наступному етапі - просувати наших авторів у міжнародну спільноту", - сказав Логуш.

За його словами, мультимистецький проект "Коронація слова" виконує надважливу соціально-відповідальну місію для України, розвиваючи літературу, кіно, телебачення, театр та пісню - як для дорослих, так і для дітей.

Інша співзасновниця конкурсу Тетяна Логуш розповіла, що конкурс розширюється, постійно створюються нові номінації. "На сьогодні вже з'явилися нововведення та нові спецвідзнаки від Софії Філоненко за найкращу рецензію на "коронований" твір; Бердянського державного педагогічного університету - за найкращий мариністичний твір; "Культурно-духовна спадщина України", "Коронація Дніпра" - за кращий твір про місто Дніпро; Тараса Демкури - за кращий твір про життя і творчість Йогана Георгія Пінзеля; Олени Осмоловської - "Конкурс оповідань "Terra інклюзія", а також Асоціації розвитку суддівського самоврядування України, "Кращий твір на тему "Правосуддя" від Володимира Кравчука", - розповіла Логуш.

Ще однією номінацією конкурсу є "Молода КороНація", мета якого - розширити спектр дитячої літератури та заохотити до письменництва самих дітей.

"Це така грандіозна мета - дати нагоду малим дітям написати, молодим письменникам, де вперше буде задіяна така структура, де діти зможуть подавати на конкурс. Зараз писатимуть діти для дітей. "Молода КороНація" буде унікальна, багатофункціональна творча платформа, яка буде стимулювати дітей до літературної творчості", - сказала Логуш.

Водночас вона зазначила, що завдяки "Коронації слова" стали популярними такі фільми: "Гудзик", "Іван Сила", "Борода", "Катерина", "Гніздо горлиці", "Століття Якова", "Червоний". Найближчим часом очікується вихід у світ фільму "Екс", сценарій якого режисер Сергій Лисенко знайшов під час участі у відборі творів на "Коронацію...", а стрічка «Будинок "Слово"», знята за сценарієм, що здобув першу премію на 15-му конкурсі "Коронація слова", відібраний для участі у 33-му Варшавському міжнародному кінофестивалі.

У КМДА розробляють програму популяризації читання

У Київській міській державній адміністрації розпочали роботу над цільовою програмою "Київ читає", що має на меті популяризацію читання.

Про це розповіла заступник директора Департаменту суспільних комунікацій КМДА Тетяна Гузенко під час круглого столу на тему: «Коронація слова»: нові формати розвитку книговидання та популяризації читання», що відбувся в Укрінформі. 

"За рішенням профільної комісії Київради департамент суспільних комунікацій, департамент культури та департамент освіти КМДА розпочали роботу над новою міською цільовою програмою "Київ читає". Основне завдання цієї програми - промоція та популяризація читання. Програма буде фінансуватися з міського бюджету. Вона має бути цікава, креативна, фахова. І ми чекаємо на пропозиції від усіх бажаючих долучитися до формування цієї програми", - зазначила Гузенко.

Вона розповіла про плідну співпрацю їхнього департаменту з конкурсом "Коронація слова", який навіть присвятив Києву окрему номінацію - "Як тебе не любити".

"У цьому році "Коронація слова" започаткувала нову номінацію короткої прози про сучасний Київ та киян. Ми вже вручили разом нагороди нашим першим переможцям. Ми будемо й надалі працювати разом для промоції читання", - розповіла Гузенко.

 Відео з круглого столу:

Замовити фото натисніть тут - Фотобанк

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-