Інформаційна кампанія “Відкрий Європу”. Про перші результати і можливості ефективної співпраці органів держвлади та місцевого самоврядування з НГО

Інформаційна кампанія “Відкрий Європу”. Про перші результати і можливості ефективної співпраці органів держвлади та місцевого самоврядування з НГО

Укрінформ
11 липня, 11.00 - Публічна медіамайстерня: інформаційна кампанія по безвізу «Відкрий Європу».

Організатор: Департамент суспільних комунікацій КМДА.

Учасники: Тетяна Гузенко - заступник директора Департаменту суспільних комунікацій КМДА; Іветта Делікатна - лідер проекту «Відкрий Європу»; Олена Лобова - лідер проекту «Відкрий Європу»; Сергій Зінкевич - менеджер проекту «Відкрий Європу».

Підсумкові матеріали:

Активно подорожують за кордон лише 10 відсотків українців - проект "Відкрий Європу"

Активними подорожуючими є лише 10 відсотків українців, а приблизно однакова кількість наших співвітчизників - понад 40 відсотків - не виїздить за межі країни або через брак коштів, або не бачить для себе такої потреби.

Про це на засіданні "круглого столу" в Укрінформі заявила лідер інформаційного проекту по безвізу "Відкрий Європу" Олена Лобова.

"Активно подорожують у нас 10 відсотків населення. Сюди належать і ті, хто їздить за кордон у справах бізнесу, і ті, хто на відпочинок. Сумна статистика полягає в тому, що 44 відсотки населення України не подорожує і не планує, бо не може цього собі дозволити. Але є ще одна велика група людей, в яких гроші на подорожі є, але вони не бачать потреби або причин для себе їхати в Європу - це 43 відсотки, тобто приблизно однакова кількість людей", - сказала Лобова.

Вона поінформувала, що ці соціологічні дані вивчалися у ході дворічного проекту "Відкрий Європу".

Як розповіла інший лідер проекту Іветта Делікатна, навіть серед тих наших співгромадян, які подорожують за межі країни, більшість не знають правил безвізового режиму і його ключової вимоги - наявність біометричного паспорта. Тому завданням на 2017 рік проекту "Відкрий Європу" є пояснення правил безвізу тим, хто подорожує вже зараз, зазначила вона. 

"Як завдання на другий рік ми залишили ту аудиторію, яка має гроші, але не їздить, - будемо показувати їм приводи і мотиви для подорожей, розповідати, що вони можуть там знайти  тощо", - поінформувала Делікатна. 

Відео з круглого столу:

Замовити фото натисніть тут - Фотобанк

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-