Арабсько-африканський ринок.  Як вітчизняному бізнесу об’єктивно оцінити  власні перспективи

Арабсько-африканський ринок. Як вітчизняному бізнесу об’єктивно оцінити власні перспективи

2194
Ukrinform
13 квітня о 12.00 відбулась прес-конференція на тему: «Як українським підприємцям комфортно вийти і працювати в арабсько-африканському регіоні». 

Організатор: Компанія UCCI Group.

Учасники: Вікторія Рахматулліна - директор з розвитку UCCI Group; Голда Виноградська - глава "Національного галузевого партнерства в легкій промисловості України ".

Підсумкові матеріали:

Ринку ОАЕ цікаві  як українські підприємства легкої промисловості, так і будівельні компанії - експерт 

Об'єднані Арабські Емірати туристичний ринок світу, який швидко розвивається і де постійно будуються готелі, а тому окрім підприємств легкої промисловості для пошиття уніформи персоналу, цьому ринку цікаві і будівельні компанії, які можуть запропонувати своє щось нове і унікальне.

Про це на прес-конференції в Укрінформі на тему: "Як українським підприємцям комфортно вийти і працювати в арабо-африканському регіоні. Участь вітчизняних компаній у виставках ОАЕ і Нігерії для оцінки перспективності ринку з експорту продукції власного виробництва" сказала директор з розвитку UCCI Group Вікторія Рахматулліна, повідомляє кореспондент агентства.

«Часто Україну позиціонують як аграрну країну, але я вважаю, що треба йти в кінцеву продукцію. Сировина - це звичайно добре, але у нас є море варіантів, коли ми можемо виходити з готовою продукцією. Тут немає конкретних галузей, на які треба робити упор. Наприклад, легка промисловість - це дуже цікава сфера, з якою можна туди виходити, також українські автозапчастини, і усі інші дизайнерські розробки з точки зору інтер'єру», - відзначила Рахматулліна.

За її словами, вихід українських підприємців на зарубіжні ринки - це не лише витратний процес, але ще і тривалий.

«Для того, щоб закріпиться на ринку ОАЕ, потрібно в двічі-тричі більше часу, якщо ви йдете самі. Але також не варто забувати, що Емірати увесь час зростають, їх темпи зростання є просто божевільними. Вони будують готелі, для яких може знадобитися не лише дизайнерський одяг, в якості уніформи, але і будівельні матеріали. Тому дуже часто наші будівельні компанії, саме дизайнерські, ті, які можуть запропонувати щось нове, щось цікаве, спокійно почувають себе на цьому ринку», - відзначила Рахматулліна.

Відео з прес-конференції:

Замовити фото натисніть тут - Фотобанк


Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-