Чи зайві для бюджету нашої країни три мільярди гривень?

Чи зайві для бюджету нашої країни три мільярди гривень?

1434
Ukrinform
23 червня о 13.00 прес-конференція  на тему:  «Чи зайві для бюджету нашої країни три мільярди гривень?»

Організатор: Асоціація підприємств авіаційної галузі України

Учасники: Юрій Дерев'янко, народний депутат України, член комітету ВРУ з питать запобігання та протидії корупції; Микола Марченко, голова Асоціації підприємств авіаційної галузі України; Родріг Еліас Мерхеж, президент національної авіакомпанії UM Air; Валерій Горбатюк, керівник компанії «До енд Ко».

Підсумкові матеріали:

Аеропорт «Бориспіль» може втратити цього року 10 млн доларів прибутку через свою  політику по відношенню до авіакомпаній - перевізник

Через свою дискримінаційну політику по відношенню до авіакомпаній міжнародний аеропорт «Бориспіль» може втратити цього року 10 млн доларів прибутку.

Про це під час прес-конференції в Укрінформі заявив президент авіакомпанії UM Air Родріг Еліас Мерхеж, повідомляє кореспондент Укрінформу.

«Ми говоримо про попередні цифри у 10 мільйонів доларів прибутку, які аеропорт «Бориспіль» втратить у цьому році через політику пана Дихне і які отримає аеропорт «Жуляни», куди успішно переходять авіаперевізники», - сказав Мерхеж.

Зокрема, як стверджує бізнесмен, авіакомпанія «Міжнародні авіалінії України» (МАУ) сплачує набагато нижчий аеропортовий збір, ніж інші компанії.

«Наприклад, наша авіакомпанія сплачує 887 грн збору з одного перевезеного пасажира, у той час як МАУ – лише 405 грн», - повідомив авіаперевізник.

Втім, за його словами, це є не єдиною і не найважливішою перевагою, яку МАУ отримала від керівництва аеропорту «Бориспіль».

«Керівництво аеропорту «Бориспіль» передало авіакомпанії МАУ виключне право оренди і експлуатації аеропортового ангару. Це означає, що в залежності від свого настрою, керівництво цієї компанії може підвищувати плату за надання послуг технічного обслуговування, або взагалі відмовляти у наданні таких послуг.

Як відомо, якщо авіаперевізник не може отримати послуги технічного сервісу, Державіаслужба має повне право не видавати такому перевізнику ліцензію на діяльність», - сказав Мерхеж.

«Одразу після того, як МАУ отримала у своє розпорядження аеропортовий ангар, вартість послуг технічного обслуговування 12-годинного циклу одразу зросла вдвічі, 24-годинного циклу – на 60%», - наголосив присутній на прес-конференції народний депутат Юрій Дерев`янко.

«Окрім цього, літаки перших осіб держави мають обслуговуватись лише в ангарі аеропорту «Бориспіль». Таким чином, безпека польотів перших осіб держави може опинитись під загрозою через примхи керівництва МАУ», - попередив народний депутат.

Відео з прес-конференції:

Замовити фото натисніть тут - Фотобанк


Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-