«Хто головний дракон у Києві?»

«Хто головний дракон у Києві?»

Укрінформ
9 червня о 14.00 відбулася прес-конференція-перфоменс керівництва та акторів Миколаївського драмтеатру на тему: «Хто головний Дракон у Києві?»

Захід відбувся на балконі агентства Укрінформ (вул. Б.Хмельницького, 8/16, біля входу до метро Театральна).

Цей балкон - знакове місце для столиці, з нього виступали відомі поети, музиканти, політики. Актори Миколаївського драмтеатру, які привезли до Києва виставу за культовою п'єсою Євгена Шварца «Дракон», наважаться вийти сюди, аби заявити про свою відверту позицію: як чиновники «керують» театром, як політика формує «культурну програму» в Україні, хто «вбиває» культурні ініціативи у провінції та в країні.

Учасники прес-конференції наголошують, що прагнуть донести свої погляди до якомога ширшого кола людей - не лише професійних журналістів, а й блогерів, колег з театрів, студентів театральних вузів, і просто перехожих, тому обрали незвичний формат заходу - перфоменс на балконі інформаційного агентства, напроти театру імені Лесі Українки, де ввечері буде поставлено «Дракон».

Підсумкові матеріали:

Успіх "Дракона" в Києві забезпечили його актуальність і  близькість глядача до самих драконів - художній керівник Миколаївського драмтеатру Микола Кравченко

Колектив Миколаївського академічного художнього росіянина драматичного театру, який 8-9 червня знаходиться на гастролях в Києві, задоволений успіхом у столичних гастролях. Серед складових цього успіху - актуальність теми і те, що столичний глядач перебуває в епіцентрі політичного виру.

Про це сказав режисер-постановник спектаклю і художній керівник театру Микола Кравченко на прес-конференції в Укрінформі.

"Виставу ми поставили в 2014 році. І навіть, в порівнянні з тим часом вона стала актуальнішою, ближчою до тих реалій, які зараз існують. Вона яскраво відтворює сьогоднішні настрої в суспільстві, сьогоднішню ситуацію в державі. Вона просто - в десятку! Глядач в Києві реагував на ті моменти, які в Миколаєві проходили без живої реакції. Можливо, тому що кияни живуть ближче до тих драконів, про яких ми говоримо, і вони відчувають їх дихання безпосередньо", - зазначив  Кравченко.

Водночас він не взяв на себе сміливість порівнювати наших політиків з Драконом в п'єсі Шварца або сценарії Горіна. "Це не дракони, ця певна потворність. Але вона не дотягує до високого потенціалу злодійства. Це просто дрібні злодії", - сказав режисер.  

Водночас, як професіонал, він високо оцінив акторську майстерність деяких народних депутатів,  що брешуть настільки самозабутньо, що самі вірять у свою брехню. "Це дуже цікаво, тому що політичний театр нам заважає працювати. Це наші конкуренти", - підкреслив Кравченко під оплески журналістів.

Прес-конференція в Укрінформі почалася ексклюзивно - з виступу на балконі, , що височіє над перехрестям вулиць Богдана Хмельницького і Пушкінської, персонажа з "Дракона". Божевільний Бургомістр у виконанні народного артиста України Василя Остафійчука,  розмахуючи рукавами гамівної сорочки, закликав перехожих полюбити один одного, чим викликав стовпотворіння  перехожих і пробку машин, що проїжджали.  

"Ми вийшли з цією грою для того, щоб сказати досить потрібні слова для суспільства, не нав'язуючи йому якісь  декларативні речі, подавши під незвичайним, метафоричним соусом. Якщо хтось побачив на балконі людину в такому костюмі, напевно, він запам'ятає цю фразу: "Люди, полюбіть один одного"! - упевнений режисер.  

Він також розповів, що працював над матеріалом три роки, а поставив виставу за місяць: "Доки я не знайшов рішення однієї сцени - бою Ланселота і Дракона, - я не міг починати роботу над виставою. Тому що це ключова сцена, яка повинна дуже могутньо емоційно звучати і має бути вирішена образно".

Режисер також зазначив, що на сцені в "Драконі" знаходяться сорок акторів і тільки семеро працюють з текстом, "але немає масовки, а є безліч дуже яскравих характерів, кожна людина - це образ".  

Він також підкреслив, наскільки важливі гастролі для Миколаївського драмтеатру.

"Подібні поїздки для театру - нечасті події. І потрібно просто набратися сміливості і бути на сто відсотків упевненими, що той продукт, який ми привеземо сюди, залишить хороший слід в пам'яті глядачів. Театр має рухатися. Він не може сидіти на одному місці, тоді він починає бути сумним і нудним. Актори повинні відчувати іншого глядача, підвищену відповідальність. Це як для спортсмена участь в змаганнях", - підкреслив Кравченко.  

Режисер також додав: "Ми здійснюємо формування культурного простору в державі. І, звичайно, хотілося б більше уваги і підтримки від неї".

Замовити фото натисніть тут - Фотобанк

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-