Безпілотники «Фурія» від компанії НВП «Атлон Авіа» надійдуть на озброєння армії

Безпілотники «Фурія» від компанії НВП «Атлон Авіа» надійдуть на озброєння армії

Укрінформ
17 лютого о 12.00 відбулася прес-конференція на тему: «Нові безпілотники «Фурія» від компанії НВП «Атлон Авіа» для українського війська. Контракт виконано». (Зала 1)

Організатор: Компанія НВП «Атлон Авіа».

У заході взяли участь: Артем В'юнник, директор компанії НВП «Атлон Авіа», яка розробляє та виготовляє сучасні БпЛА; Павло Барбул, директор державного зовнішньоторговельного підприємства «СпецТехноЕкспорт»; Сергій Згурець, директор інформаційно-консалтингової компанії DefenseExpress; Віталій Гераймович -  начальник відділу підготовки АР РВіА.

На прес-конференції йшлося про реальний стан з оснащенням ЗСУ новими безпілотними літальними апаратами, а також буде продемонстровано новий беспілотний комплекс компанії НВП «Атлон Авіа», який постачається до Збройних Сил України.

Відео з прес-конференції:

Замовити фото натисніть тут - Фотобанк

Підсумкові матеріали:

"Фурії" поставлені в ЗСУ для дослідної експлуатації - "Атлон-Авіа"

П'ять безпілотних авіаційних комплексів "Фурія" (по три апарати в кожному), відвантажені для ЗСУ у листопаді 2015 року, поставлені з метою дослідної експлуатації, яка може тривати близько 4 місяців. Після цього можливим є проведення державного випробування та поставлення "Фурій" на озброєння в ЗСУ.

Про це повідомив директор компанії "Атлон-Авіа" Артем В'юнник під час прес-конференції в Укрінформі на тему "Нові безпілотники "Фурія" від компанії "Атлон-Авіа" для українського війська. Контракт виконано".

"Ми практично єдина компанія в Україні, яка виконала контракт і спромоглася поставити у партнерстві зі "СпецТехноЕкспортом" наші безпілотні комплекси до Збройних Сил. Ці комплекси були відвантажені наприкінці минулого року і на сьогодні виконують бойові завдання. Але це ще не прийняття на озброєння в ЗСУ. Це - поставка з метою дослідних експлуатацій, з метою виявлення всіх недоліків та проблемних моментів, а також з метою відпрацювання всіх функціональних рішень, які мають бути у безпілотних комплексах такого класу", - заявив він.

Директор "Атлон-Авіа" зазначив, що за результатами цієї дослідної експлуатації, яка триває відповідно до наказу начальника Генштабу, "будуть сформовані вже офіційні висновки, які повинні лягти в якісь рекомендації для виробника, для нас, щодо вдосконалення цих комплексів". "У разі, якщо того функціоналу, який існує і який буде доопрацьований впродовж цієї дослідної експлуатації, буде достатньо, то ми вийдемо на державні випробування, і вже за результатами цих випробувань будуть прийматися рішення про прийняття чи неприйняття на озброєння цих комплексів", - заявив він.

В'юнник повідомив, що безпілотники "Фурія" використовуються у зоні АТО, починаючи з червня 2014 року. Всього, головним чином за рахунок волонтерських коштів, було виготовлено та поставлено близько 40 безпілотних апаратів. Наразі з них експлуатується близько 20, інші втрачені, збиті, або ж відлітали свій ресурс. Водночас, укладений наприкінці травня 2015 року контракт на постачання 5 комплексів "Фурія" для ЗСУ став першим, "процедурно правильно укладеним", з подальшою можливістю проведення держвипробувань.

На 2016 рік в "Атлон-Авіа" поки немає замовлення Міноборони на "Фурії". "У нас наразі немає (держзамовлення), але немає саме через те, що йде дослідна експлуатація", - повідомив В'юнник кореспонденту Укрінформу.

Відповідаючи на питання, чому Міноборони відрапортувало про поставки в ЗСУ 5 комлексів "Фурія" лише на початку лютого 2016 р., директор "Атлон-Авіа" заявив, що це, вочевидь, пов'язано із завершенням підготовки операторів комплексів, що також передбачено контрактом (20 осіб).

Він також повідомив, що вартість одного комплексу "Фурія", який поставлений в ЗСУ, становить близько 2,5 млн грн. "Це залежить від комплектації. На сьогодні вартість комплексу, який поставлений в ЗСУ, близько 2,5 млн грн. В комплекс входить три літальні апарати, декілька змінних головок з тепловізорами і денними камерами, наземна станція керування, антенний комплекс та периферійні пристрої. Також включена вартість навчання операторів", - відповів В'юнник на питання щодо вартості комплексу.

Як повідомляло агентство, на початку лютого до Збройних Сил України надійшло п'ять безпілотних авіаційних комплексів "Фурія".

Комплекс "Фурія" дозволяє ефективно вести повітряну розвитку на відстані до 30 кілометрів. При виробництві планера використовувалися матеріали зі склотканини, вуглеводної тканини, а також карбон. На безпілотнику встановлений електричний силовий агрегат, що забезпечує високу надійність у польоті. Живлення апарату здійснюється за допомогою двох батарей, які залежно від погодних умов дозволяють йому перебувати у повітрі до двох годин.

Крейсерська швидкість становить 65 км/год, максимальна - до 130 км/год. Дальність польоту - близько 50 кілометрів від моменту вильоту до повернення. Планер оснащений денною та нічною оптичною системою спостережень.

У перспективі компанія-розробник "Атлон Авіа" планує дообладнати "Фурію" системою автоматичного злету та автоматичною системою цілевказання.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-