Перед виборами можливі замахи на публічних людей або силові акції - Золотухін

Перед виборами можливі замахи на публічних людей або силові акції - Золотухін

1515
Ukrinform
Заступник міністра інформаційної політики Дмитро Золотухін вважає, що перед виборами в Україні можливе створення різних критичних ситуацій - замахи на публічних людей або силові акції.

Про це він розповів в інтерв’ю Укрінформу.

Зокрема, у відповідь на запитання "Які найбільші загрози ви бачите перед виборами для українців?" Золотухін сказав: "Найуспішніша стратегія, яку я бачив в дуже багатьох варіаціях, - це віднайдення якоїсь гострої суспільної проблеми, яка буде торкатися максимальної кількості громадян. Або якщо не віднайдення, то створення її спеціально. Це можуть бути замахи на якихось публічних людей або якісь силові акції, враховуючи, що рівень довіри до будь-яких державних інституцій вкрай низький і, на жаль, політики нічого з цим не роблять з точки зору комунікаційної складової".

За словами заступника міністра, "може бути створення якоїсь критичної ситуації, яка торкатиметься різних людей, і використання цієї ситуації, оскільки у дуже багатьох людей є неспівпадіння очікувань і реальності. І використання інформаційного простору для того, щоб пустити це на великий екран, - для того, щоб максимально це роздмухати. Тобто, можлива класика використання соціальних мереж, онлайн-простору для того, щоб запустити будь-яку проблему: мова, міжнаціональна ворожнеча, якісь релігійні конфлікти, щось подібне. Навантажити цю тематику емоційною складовою, яка може спонукати до насильства або до якихось критичних, радикальних дій. І використання медіа для того, щоб максимально роздмухати це, щоб примусити людей повірити в те, що це не їх використовують задля досягнення чиїхсь політичних цілей, а що це нібито справжня монета".

Читайте також: Золотухін розповів, як під вибори “вирощують” ботів у Facebook

Золотухін навів приклад, що Facebook, проаналізувавши події перед виборами президента США 2016 року, встановив, що максимально поширювалися окремі питання, які мали гостроту, наприклад про упередженість поліції стосовно афроамериканського населення Сполучених Штатів.

"Там певні суб’єкти інвестували гроші в те, щоб максимально поширити інформацію, яка займає або один бік, або другий, або й дві інформації, які займають протилежні боки, для того, щоб інформація знайшла своїх прихильників і щоб інспірувати зіткнення людей в дискусіях у соціальних мережах для того, щоб потім воно вилилося кудись у більш масштабний ефект", - розповів представник МІП.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-
*/ ?>