У Раді готують законопроект про соціальну рекламу

У Раді готують законопроект про соціальну рекламу

Укрінформ
У Верховній Раді готується законопроект щодо деталізації регулювання соціальної реклами.

Про це заявила голова комітету ВР з питань свободи слова та інформполітики Вікторія Сюмар на прес-конференції в Укрінформі.

"Ми будемо пропонувати такий законопроект. ... Вважаємо, що потрібно змінити визначення на таке: "Соціальна реклама - це суспільно корисна інформація, спрямована на розвиток суспільства та особистості, популяризацію загальнолюдських цінностей, здорового способу життя, освіти і науки, висвітлення державних безкоштовних програм, захист державності, громадського порядку, підвищення обороноздатності держави, розповсюдження якої не має на меті отримання прибутку", - заявила вона.

За її словами, соціальна реклама, яка поширюється на органи державної влади, не повинна містити "інформації, що сприятиме формуванню і підтриманню обізнаності до певної політичної партії і не стимулюватиме голосувати".

Політик також зазначила, що конкретні прізвища у соціальній рекламі не повинні називатись.

Утім, Сюмар вважає проблематичним ухвалення такого законопроекту найближчим часом, оскільки виборчий період фактично стартував. "Тому однозначно складно буде цей законопроект провести, і, очевидно, що треба буде підтримка громадськості", - зазначила вона. 

Читайте також: У травні в столиці демонтували 1516 незаконних рекламних конструкцій - КМДА

Крім того, ще одна проблема - це небажання телеканалів позбавлятись ключових спонсорів та рекламодавців, які в більшості є виробниками тютюну і алкоголю.

"Зважаючи на те, що ми маємо економічну кризу і за кожного рекламодавця телеканали готові боротись надзвичайно серйозно, розуміючи, що вони приносять велику кількість грошей, брати безкоштовно те, що прямо протилежне їхній політиці, виробникам алкоголю і тютюну, не ризикують самі канали. Тому таку популяризацію ледь не на законодавчому рівні варто було би вводити",  - зауважила політик.

Сюмар також зауважила, що надання рекомендацій та оцінки реклами як соціальної не може виконувати Міністерство соціальної політики, і це питання має бути в межах повноважень Національної ради з питань телебачення і радіомовлення.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-