“З 1 січня по 31 грудня 2017 р. до Секретаріату Кабінету міністрів надійшов 3661 запит на інформацію. Із них отримано електронною поштою – 2218, поштою – 1390, телефоном – 39, факсом – 14”, - йдеться в повідомленні.
При цьому від фізичних осіб надійшло 2466 запитів, від об’єднань громадян без статусу юридичної особи - 608, від представників засобів масової інформації – 380, від юридичних осіб – 207.
Зазначається, що найбільше запитів на інформацію надійшло з Києва, Дніпропетровської, Львівської, Одеської, Харківської, Київської, Полтавської та Донецької областей.
Переважну більшість запитувачів цікавила інформація довідково-енциклопедичного характеру (45,5% від загальної кількості запитів), соціологічна інформація (12,3%) та правова інформація (10,4%).
В уряді запевнили, що всі запити були своєчасно розглянуті. “Із них на 2407 запитів надано грунтовні відповіді по суті в межах компетенції Секретаріату Кабінету міністрів, 1213 запитів надіслано належним розпорядникам інформації відповідно до вимог частини третьої статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації», 41 запит опрацьовується в установленому порядку”, - зазначається в повідомленні.