Аудит знайшов гроші ЄС серед проплат за рекламу проти асоціації з Україною – ЗМІ

Аудит знайшов гроші ЄС серед проплат за рекламу проти асоціації з Україною – ЗМІ

Укрінформ
Аудитори Європарламенту дійшли висновку, що аналітичний центр Інститут прямої демократії у Європі має повернути 34 тисячі євро, використані під час кампанії перед референдумом щодо ратифікації Угоди про асоціацію Україна-ЄС у Нідерландах.

Про це повідомляє голландське видання Dutchnews із посиланням на британську газету The Guardian, яка ознайомилась зі звітом.

"Аудитори вважають, що Інститут прямої демократії у Європі - європейський аналітичний центр, який пов'язують із партією Ukip, має повернути кошти, які  були використані не за призначенням під час референдуму", - пише видання.

Як зазначається, аудиторський звіт поки не було опубліковано, тому не зрозуміло, на що саме були використані ці кошти у Нідерландах.

Водночас, як нагадує видання, у квітні повідомлялося, що Європарламент проводить перевірку щодо коштів від Інституту прямої демократії у Європі, які були використані ініціаторами референдуму - блогом Gijn Stijl для придбання реклами у одній із найбільших голландських газет. Ця реклама була частиною кампанії зі збору підписів за проведення референдуму.

Як відзначає видання, правила Європейського парламенту говорять, що кошти, видані політичним групам, не можуть бути використані на кампанії до референдумів та національних виборів.

Як повідомлялося, під час збору підписів за проведення референдуму щодо ратифікації Угоди Україна-ЄС у Нідерландах у одній із голландських газет була опублікована рекламна сторінка із анкетою за проведення референдуму. Пізніше ініціатори референдуму повідомили, що публікація цієї реклами була частково профінансована Інститутом прямої демократії у Європі та подякували главі британської партії євроскептиків UKIP Найджелу Фараджу.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-