Урядова "гаряча лінія" 0-800-507-309 - для кожного громадянина

38282
Ukrinform
Урядова телефонна "гаряча лінія" 0-800-507-309 - сучасний механізм спілкування уряду з громадянами. Окрім того, приймаються заяви, пропозиції, скарги від представників підприємств, установ та організацій, суб'єктів підприємницької діяльності.

Про це повідомив директор державної установи "Урядовий контактний центр" Валерій Плохій в інтерв'ю для УКРІНФОРМу.

В.Плохій підкреслив, що "звернутися на урядову "гарячу лінію" може кожний громадянин". Реєструються та розглядаються лише звернення, які стосуються компетенції органів виконавчої влади, додав він.

Директор "Урядового контактного центру" зазначив, що всі заяви, які надходять на "гарячу лінію", приймають фахівці контакт-центру та невідкладно надсилають відповідним органам виконавчої влади, які розглядають звернення та надають заявникам письмові відповіді.

"Фахівці "Урядового контактного центру" завжди з розумінням та увагою ставляться до усіх, хто телефонує на урядову "гарячу лінію", намагаються зробити все можливе для того, щоб їхні проблеми були почуті в органах виконавчої влади", - сказав В.Плохій.

За його словами, не має значення, чи то буде скарга, чи подяка - урядова "гаряча лінія" завжди на зв'язку з громадянами України.

Довідково. Урядова "гаряча лінія" працює з понеділка по п'ятницю з 8:00 до 21:00, в суботу з 8:00 до 19:00. Неділя та святкові дні - вихідні. Дзвінки зі стаціонарних телефонів у межах України безкоштовні, дзвінки з мобільних телефонів абоненти сплачують відповідно до тарифів оператора мобільного зв'язку.

Зателефонувавши на урядову "гарячу лінію": 0-800-507-309, потрібно повідомити своє прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання й адресу, контактний телефон та чітко викласти суть порушеного питання (скарги, зауваження, пропозиції тощо). Зареєстровані звернення розглядаються у відповідних органах виконавчої влади, де перевіряються викладені факти, у разі необхідності приймаються відповідні рішення та надаються відповіді заявникам.

Звернення, які не потребують додаткового вивчення, розглядаються протягом 5 днів, а ті, що його потребують, - протягом 15 днів після їх надходження. У разі, коли орган виконавчої влади з об'єктивних причин прийняв рішення щодо продовження строку розгляду звернення, він інформує про це заявника в установленому порядку. При цьому загальний строк вирішення питань, порушених у зверненні, та надання відповіді заявнику не може перевищувати 30 днів. Заявник також має можливість дізнатися про хід розгляду свого звернення. Для цього потрібно зателефонувати на урядову "гарячу лінію" та назвати індивідуальний номер свого звернення, який раніше був наданий фахівцем центру.


Інші матеріали на цю тему:

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-