У Представництві ЄС в Україні кажуть, що європейці - в одному човні з українцями
Таку думку висловив прес-аташе Представництва ЄС в Україні Давід Стулік на І Всеукраїнському форумі фахівців у сфері урядових комунікацій «Єдиний голос», повідомляє кореспондент Укрінформу.
«Це дуже класна ініціатива. Це «єдиний голос» не тільки для нас тут, в Україні, це також «єдиний голос» в 99 відсотках в ЄС», - сказав Стулік.
Він також зазначив, що радий долучитися до такої системи комунікацій, яка є нині в Україні, і працювати саме зараз у нашій державі.
«Мені дуже пощастило, що я дочекався цього часу 2014 року і що я не працюю в Москві. Повірте, моїм колегам у Москві неймовірно складно працювати, і можете собі уявити, як нам було складно тут працювати, скажімо, з 2011 до 2014 року», - сказав Стулік.
Він привітав ініціативу «Єдиний голос» і запевнив, що європейці з українцями «в одному човні», будуть завжди підтримувати і допомагати.
«Успіх України - це успіх Європи, і невдача України - це теж буде невдача Європи. Тому ми завжди стоятимемо пліч-о-пліч, підтримуватимемо вас, допомагатимемо», - підкреслив прес-аташе Представництва ЄС.
У свою чергу прес-секретар Прем'єр-міністра України і лідер «Єдиного голосу» Дмитро Столярчук наголосив, що за час роботи цієї ініціативи спеціалісти у сфері урядових комунікацій багато чого навчилися.
«Нам вдалося просто взяти ті інструменти, які вже є, струсити з них пилюку і змусити їх працювати на нас», - так Столярчук описав початок виконання ініціативи «Єдиний голос».
За його словами, робота вже триває 10 місяців і за цей час вдалося запозичити досвід міжнародних партнерів, удосконалити й розширити свою діяльність.
Урядова комунікаційна стратегія «Єдиний голос» започаткована восени 2016 року командою Департаменту інформації та комунікацій з громадськістю Секретаріату КМУ. «Єдиний голос» об'єднав зусилля комунікаційних підрозділів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади з метою донесення до суспільства змісту і важливості реформ, які впроваджує уряд.
Стратегія реалізується одразу за декількома напрямками: координація діяльності комунікаційних підрозділів міністерств і відомств, проведення спільних інформаційно-комунікаційних кампаній з метою роз'яснення і популяризації урядових реформ, тренінги і навчання з метою підвищення кваліфікації фахівців прес-служб і комунікаційних підрозділів органів виконавчої влади.