Borjomi запускає комунікаційну кампанію, щоб розповісти про своє легендарне походження

Borjomi запускає комунікаційну кампанію, щоб розповісти про своє легендарне походження

Укрінформ

Бренд Borjomi розповідає легенду свого походження...

Повернення легенди

Впродовж 130 років у різних колах — від перших осіб держав і космонавтів до простих людей — обирають Borjomi. Завдяки своїй живильній силі, Borjomi зайняв гідне місце як у серцях, так і в домівках мільйонів. Про чудову воду з грузинських надр ходить безліч легенд — від розповіді про те, як джерело відкрив поранений олень, до історій про її властивості зцілювати поширені недуги.

Всі ці легенди відповідають духу Borjomi — духу джерела живильної сили; таємничого, містичного напою, здатного покращувати якість життя.

Ці властивості підкреслюються і в слогані бренду — «Жива вода, жива легенда»: безперервна, жива історія про чарівну воду, яка оживляє тіло, розум і душу ось вже 130 років.

Цілющі сили ювенільних вод

Останні дослідження підтверджують унікальні властивості Borjomi. Підземне джерело залягає так глибоко, що в нього потрапляють ювенільні води — тобто води, які вперше вступають в кругообіг води в природі та ніколи раніше не виходили на поверхню.

Ювенільні води зароджуються в вулканічних розщелинах, які знаходяться на глибині 8 тисяч метрів. При виході на поверхню вони збагачуються більш ніж 60 мінералами, що наділяє Borjomi не тільки живильною, та такою, що врівноважує силою, а й унікальним насиченим смаком. Лужна вода Borjomi знижує кислотність в організмі, очищає тіло й стимулює метаболізм, а також покращує концентрацію уваги та піднімає настрій, тим самим оживляючи тіло, розум і душу.

Візуальне наповнення і міфологія

Історія Borjomi не менш унікальна, ніж сама вода. За легендою, чарівне джерело вперше знайшов поранений олень, ховаючись від мисливців. Він за мить зцілився від ран, випивши живої води. Так і народилася легенда.

Щоб відобразити цю унікальність в дизайні бренду, було створено неповторний візуальний стиль, що поєднує грузинську спадщину та тренди молодіжної культури. Він являє собою поєднання вуличного стилю, fashion-естетики й містичних орнаментів. У частині типографіки дизайн Borjomi поєднує в собі сучасний алфавіт мхедрулі з традиційними національними шрифтами, що підкреслює грузинське походження бренду.

На додаток до шрифту і логотипу було розроблено фірмовий патерн, створений за мотивами Болнісського хреста, зображеного на грузинському прапорі. У ньому символічно закодовано все те, що відображає саму суть води Borjomi: глибоке джерело, живильна сила, народження Borjomi, грузинська спадщина і олень з відомої легенди.

Додаткової впізнаваності бренду надає фірмовий блакитно-зелений колір — Georgian Green (грузинський зелений). Він символізує живильну силу підземних вод Грузії, її величні гори і блакитне небо.

Створено в Грузії

Відеоролик для нової рекламної кампанії було знято в Грузії, на батьківщині Borjomi. Ролик розповідає легенду про Боржомі в новому прочитанні, доповнюючи її елементами фентезі та сучасної культури.

Саундтрек для ролика створив диригент Державного симфонічного оркестру Грузії Ніколоз Рачвелі. Спеціально для Borjomi він написав «Гімн живильній силі».

«З Borjomi у мене пов'язано багато спогадів, тому процес написання музики був особливим і зворушливим. Головним моїм завданням було помістити в кілька секунд музики національну особливість народу. Я хочу, щоб після перегляду відеоролика, люди, що живуть в будь-якій країні світу, могли отримати уявлення не тільки про Borjomi, але і про Грузію, як про батьківщину цієї чудової води. У першій частині композиції я використовував пісню Лели Татараідзе «Samshoblo» («Батьківщина»), друга частина була написана спеціально для Borjomi. Симфонічний уривок був записаний Грузинським національним симфонічним оркестром. Електронна партія створена Георгієм Шаманаурі» - ділиться Ніколоз Рачвелі.

У ролику знялася грузинська модель Ліка Рігвава. Зйомки проходили в Тбілісі, Мартвільському каньйоні, знаменитій Печері Прометея і в самій долині Боржомі, де й видобувають цю воду.

Кампанію розробили у Virtue — креативній агенції, яка виділилась з VICE. Режисер ролика — Сед Пакусевський, а в якості продюсерів виступила агенція Mr.Frank.

Про IDS Borjomi

IDS Borjomi Ukraine — провідний національний виробник та експерт з питань якості природних мінеральних вод, які видобуваються в заповідних регіонах України та є еталоном якості відповідно до найвищих міжнародних стандартів. А також ексклюзивним імпортером мінеральної води «Боржомі» з Грузії до України. У портфель IDS Borjomi Ukraine входять «Боржомі», «Моршинська», «Моршинка», «Миргородська», «Миргородська Лагідна», «Трускавецька», «Аква Няня», «Aqua Life», «Аляска».

Про Borjomi

Borjomi — знаменита грузинська мінеральна вода вулканічного походження. Видобувається і розливається в Грузії. Імпортується до України компанією IDS Borjomi Ukraine. Для створення нового інноваційого продукту Borjomi Flavored використовується спеціальна технологія Infused: в потік мінеральної води вприскуються аромати і екстракти під сильним тиском. Всі інгредієнти натуральні, це так звані ароматизатори FTNF (from the named fruit), отримані безпосередньо з фруктів, ягід і трав. У Borjomi з ароматами так само, як і в класичному Borjomi, немає штучних консервантів, тому що висока газація відмінно зберігає природну свіжість води.

Про агентство Virtue

Virtue — креативна агенція, що вийшла з журналу VICE. Маючи філії в 21 країні світу, Virtue створює кампанії, платформи і контент для найважливіших світових брендів. За допомогою своїх патентованих інструментів, контактів і навичок Virtue знаходить для брендів нові способи довести свою значущість для світу. Через розваги вони проникають у підсвідомість аудиторії і закріплюються там надовго.

Virtue було нагороджена преміями за такі проєкти, як Q the Genderless Voice, Carlings adDRESS the Future, TeAR Down This Wall, Weedmaps 'Museum of Weed і Dove's Dear Future Dads.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-