Фокстрот продовжує боротьбу за безпечні розрахункові операції

Фокстрот продовжує боротьбу за безпечні розрахункові операції

Укрінформ

На початку липня стартувала Всеукраїнська інформаційна кампанія #АнатоміяГривні щодо безпеки готівкових рахунків, ініційована Національним банком України.

До кампанії, під час якої українців навчають відрізняти справжні банкноти від фальшивих та бути обізнаними у питаннях, які монети та банкноти з обігу вилучено, а якими можна розрахуватися, долучилася мережа магазинів електроніки та побутової техніки Фокстрот.

Під час реалізації проєкту покупці Foxtrot, а це 165 магазинів у 90 населених пунктах країни та однойменний інтернет-магазин, дізнаються наступне:

  • які елементи захисту має паперова та металева гривня;
  • як перевірити справжність купюри;
  • порядок дій: що робити у випадку, коли в руках опинилася банкнота, чия легальність здається сумнівною;
  • де організовані місця обміну пошкоджених та зношених купюр;
  • номінали актуальних монет та банкнот та тих, які вже вилучені з обігу.

Реалізацію інформаційної кампанії розпочато з магазинів торговельної мережі. Задля цього на екранах телевізорів, які активовані у торговельних залах, транслюється відеоролик, у якому показано, як відрізнити підробку від справжньої купюри. Ініціатива також підхоплена в соціальних мережах, адже готівкові гроші досі залишаються у широкому вжитку в Україні, тому вони мають бути у фокусі уваги користувачів та центробанку.

Разом з тим, Національний Банк України розпочав навчання касирів сфери обслуговування, в тому числі і персоналу Фокстрот. У компанії розроблено спеціальні навчальні тести для касирів, базою для створення яких стали надані НБУ відомості та візуальні матеріали.

Також функціонує спеціальний вебсайт «Анатомія гривні», на якому зібрані відповіді на всі можливі питання користувачів відносно безпеки готівкових розрахунків.

«Участь в активностях центробанку  –  один із чергових проявів системного підходу Фокстрот до безпечних розрахунків та турбота про українського споживача. Адже з 1 листопада 2020 року мережа почала впровадження програмного РРО, надавши нашим покупцям (як магазинів, так і офіційного інтернет-магазину бренду) можливість отримувати електронні фіскальні чеки замість паперових. Програмні каси є одним з інструментів державного контролю за обігом безготівкових і готівкових коштів з обліку товарів, за реєстрацією послуг, що надаються, та безпечних розрахункових операцій», – зазначив Олексій Зозуля, виконавчий директор Фокстрот.

Крім Фокстрот до  Всеукраїнської інформаційної кампанії з безпеки готівкових розрахунків #АнатоміяГривні долучилося понад 50 партнерів: Укрпошта, мережі магазинів та аптек (Novus, АТБ, Епіцентр, Велмарт, Велика Кишеня, Ельдорадо, АНЦ), автозаправні станції (WOG, БРСМ-Нафта, Shell, Klo, Sоcar, OKKO) та близько 40 банків (Ощадбанк, Укрексімбанк, Райффайзен Банк, Укргазбанк, ПУМБ тощо).

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-