Сергій Борзов: на Вінниччині на мосту Ямпіль-Косеуць розпочалися підготовчі роботи

Сергій Борзов: на Вінниччині на мосту Ямпіль-Косеуць розпочалися підготовчі роботи

Укрінформ

На Вінниччині  в межах Програми Президента України Володимира Зеленського «Велике будівництво» розпочалися підготовчі роботи на мосту Ямпіль-Косеуць через р. Дністер.

Про це повідомляє департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Вінницької ОДА, передає Укрінформ.

«Велике будівництво-2021»: Україна почала будувати міст на Молдову. 1 серпня дорожники розпочали підготовчі роботи наймасштабнішогопроєкту Великого Будівництва на Вінниччині – мосту Ямпіль-Косеуць», - йдеться у повідомленні.

Зазначається, що міст через Дністер – це один із пунктів меморандуму, підписаного президентами Молодови та України – Маєю Санду та Володимиром Зеленським. Міст і відповідна магістраль з’єднає дві столиці, що дозволить майже за 5 годин доїхати автомобілем від Києва до Кишинева через новозбудований міст.

«Початок є! Про цей міст роками говорили, але тепер - саме завдяки програмі президента України Володимира Зеленського «Велике будівництво» - Ямпіль-Косеуць з’єднає міст!Президент України Володимир Зеленський назвав цей задум «амбіційною ідеєю». Але реальною», – сказав голова Вінницької ОДА Сергій Борзов.

Тендер на проєкт вартістю 3 мільярди 386 мільйонів гривень виграла група компаній «Автострада». Наразі будівельники облаштовують технологічний проїзд для дорожньої техніки – 30 метрів шириною.

Ямпільський міст через Дністер стане продовженням автошляху Р-08 «Немирів-Ямпіль» - 116 км.

Цілодобово там працюють дорожники «Автостради»  – до Дня Незалежності мають закінчити відвоювати автошлях. Ця дорога стане частиною транспортного коридору між двома країнами. Під'їздом до нього з української сторони стане автошлях Т-02-02 «Могилів-Подільський-Ямпіль-Бершадь-Умань». Власне, і цю дорогу вже відновила «Автострада». З іншої сторони кордону він примкне до молдавської траси М2 «Кишинів-Сорока».

По завершенню будівництва міст матиме довжину 1309 метрів, а максимальна висота його опор сягне 40 метрів, це на 10 метрів вище стандартної 9-поверхівки. Проєктна пропускна спроможність мосту становитиме 5000 автівок на добу. Для його будівництва знадобиться 9 000 тон високоякісних металевих конструкцій та більше 16 000 м³ монолітного залізобетону.

Результатом будівництва стане підвищення безпеки користування дорогами, зменшення негативного впливу дорожньо-транспортного комплексу на навколишнє середовище та покращення міжнародного іміджу. І головне – це сприятиме формуванню найкоротшого шляху, адже економія складе 400 км), від центральних та східних областей України до країн Європи та Азії.

За належного фінансування будівництво мостового переходу планують завершити до кінця 2022 року.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-